  • 1. Data: 2011-01-28 08:42:44
    Temat: Opona Bridgestone trail wing tw 202 co sądzicie ? Transalp
    Od: "aaa" <s...@g...pl>

    Witam
    Jako ze oponka dobiegła końca i trzeba zakupić nową do transalpa 650 więc
    stad moje pytanie czy ktoś z was używał bridgestone trail wing tw 202 i może
    się podzielić opiniami na jej temat ?

    Jak się zachowuje na suchym, na deszczu itp.

    za każdą informacje będę wdzięczny

    pozdrawiam

    Krzysiek

  • 2. Data: 2011-02-06 11:44:07
    Od: JOANNA KASPRZYK <a...@g...com>

    On 28 Sty, 09:42, "aaa" <s...@g...pl> wrote:
> [...]
    > się podzielić opiniami na jej temat ?
    >
    > Jak się zachowuje na suchym, na deszczu itp.

    Cześć
    Miałem tę oponkę w v-stromie 650 .Zrobiłem na niej kupę kilometrów i
    byłem z niej bardzo zadowolony.Opona twarda ,idealna do
    turystyki ,kilka razy pokusiłem się na jazde terenową i również mile
    mnie zaskoczyła.Jak złapie temperaturę to również bardo dobrze spisuje
    się w winklach,
    pozdro
    Slawo

  • 3. Data: 2011-02-06 13:22:58
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-02-06 12:44, JOANNA KASPRZYK pisze:

    > Cześć
    > Miałem tę oponkę w v-stromie 650 .Zrobiłem na niej kupę

    Opowiedz wiecej o tej kupie. A najlepiej zdjecie pokaz.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 4. Data: 2011-02-07 08:26:04
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On Jan 28, 9:42 am, "aaa" <s...@g...pl> wrote:
    > czy ktoś z was używał bridgestone trail wing tw 202 i może
    > się podzielić opiniami na jej temat ?

    Używał w DL650. Wytrzymały jakieś 25 tys. km. Potem drugie tyle
    zrobiłem na Pirelli Scorpion Sync. Na suchym to ja nie widziałem
    szczególnej różnicy. Na mokrym, a zwłaszcza na mokrym i zimnym
    znacznie lepiej się trzymały Pirelli. O feedbacku itp. "czuciu" opony
    nie będę pierdzielił, bo nadal nie wiem co to jest.

    Aha - jakbyś chciał tym transalpem gdzieś bardziej poza asfalt, to ani
    jedne ani drugie. O Michelinach Anakee ludzie dobrze mówią.

    --
    Nikanor [SH300, DR350, Agility125-na wydaniu]