  • 1. Data: 2011-01-27 10:53:44
    Temat: Spamik (Kamera HD)
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <t...@c...co>

    Dobry,

    Mam wrażenie, że jakiś czas temu rzucił mi się w oczy wątek o kamerach do
    kasku/na moto. Tak się składa, że jestem na etapie reanimacji riders.pl w
    formie serwisu z okazjami dla motocyklistów, i akurat fajna kamera wpadła do
    oferty:
    http://www.riders.pl/home/3-okazje/9-vhold-contour-h
    d-1080.html

    Pozwolę sobie od czasu do czasu zaspamować o nowych okazjach, z korzyścią
    dla wszystkich jak sądzę.
    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska
    http://www.chujwi.co <- prestiż dla mas

  • 2. Data: 2011-01-27 11:17:11
    Temat: Re: Spamik (Kamera HD)
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Krzysztof "Mad Max" Laska" <t...@c...co>
    napisał w wiadomości news:ihrj4f$lj7$1@news.dialog.net.pl
> [...]
    d-1080.html

    > Pozwolę sobie od czasu do czasu zaspamować o nowych
    > okazjach, z korzyścią dla wszystkich jak sądzę.

    Slaba ta kamera jest.
    GoPro bije ja na glowe i kosztuje u nas tyle samo co ta "w promocji"

    Tmek.

  • 3. Data: 2011-01-27 11:19:14
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <t...@c...co>

    W dniu 27.01.2011 12:17, Tmek pisze:

    > Slaba ta kamera jest.
    > GoPro bije ja na glowe i kosztuje u nas tyle samo co ta "w promocji"

    No to kup GoPro. Wygłaszanie tez o wyższości Świąt Wielkiej Nocy nad
    świętami Bożego Narodzenia bez poparcia ich choćby koślawym argumentem z
    zakresu parametrów, warunków użytkowania itp., faktycznie ma coś wspólnego z
    biciem na głowę.

  • 4. Data: 2011-01-27 12:01:45
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Krzysztof "Mad Max" Laska napisał(a):
    > kamera wpadła do oferty:

    ale jak HD to oferta tylko dla Kucza, moze lepiej na priv?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 5. Data: 2011-01-27 12:04:47
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-01-27, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > ale jak HD to oferta tylko dla Kucza, moze lepiej na priv?

    Zainteresuj sie nowymi technologiami. Preclu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2011-01-27 12:08:03
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof "Mad Max" Laska" <t...@c...co> napisał w
    wiadomości news:ihrkk9$mc7$1@news.dialog.net.pl...
> [...]
    > zakresu parametrów, warunków użytkowania itp., faktycznie ma coś wspólnego

    na paralotniowej stało takie:
    >ja mam obie i twierdze, ze GoPro "przykrywa czapką" Contour'a. Nie
    >znam sie na parametrach - po prostu jest lepsza jakosc filmow. I już.
    >Przede wszystkim są lepiej doswietlone - latem po po godz 19 mozna
    >sobie darowac wlaczanie Contour'a bo bedzie jedna czarna plama i niebo
    >a GoPro daje rade. Jest lepszy dzwiek, mozna robic zdjecia. I
    >kompletnie nie boi sie wilgoci (nawet mozna bezkarnie wpasc do
    >wody :).
    >To prawda, Contour jest zgrabniejszy i nowoczesniej wyglada, ma
    .nominalnie bardzo podobne parametry. Ale filmy z GoPro sa lepsze, a o
    >to przeciez chodzi :)

    b.

  • 7. Data: 2011-01-27 12:17:10
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <t...@c...co>

    W dniu 27.01.2011 13:08, Budyń pisze:
> [...]
    >

    > na paralotniowej stało takie:
    > .nominalnie bardzo podobne parametry. Ale filmy z GoPro sa lepsze, a o

    Niewierny Budyniu! Idi i smatri:

    http://www.youtube.com/watch?v=wAQ10RamNOg
    http://www.youtube.com/watch?v=4wHyMFIgRgg

    Ja nie mam ani jednej, ani drugiej, ani też nie planuję mieć w najbliższym
    czasie. Ale na własne oczy widzę, że GoPro ma podbity gain, przez co lepiej
    sobie radzi w słabym świetle, za to przepala. No i tego bicia na głowę to
    nie mogę dojrzeć jakoś.

  • 8. Data: 2011-01-27 12:43:57
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof "Mad Max" Laska" <t...@c...co> napisał w
    wiadomości news:ihro0t$odj$1@news.dialog.net.pl...
    > Niewierny Budyniu! Idi i smatri:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=wAQ10RamNOg
    > http://www.youtube.com/watch?v=4wHyMFIgRgg

    jak nie ma tam jakiegos marketingowego oszustwa to rzeczywiscie duzej
    różnicy nie ma.
    nu ja uże paszoł :)

    b.

  • 9. Data: 2011-01-27 15:57:37
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    napisał w wiadomości news:ihrkk9$mc7$1@news.dialog.net.pl

> [...]
    > ich choćby koślawym argumentem z zakresu parametrów,
    > warunków użytkowania itp., faktycznie ma coś wspólnego z

    No patrz, a ja sie tym bawilem, i zamiast prametrow ogladalem co i jak to
    potrafi nakrecic.
    I contur nie powlala obrazkiem. W czym jest gorszy? Wieksze mydlo optyki na
    brzegach, mydlo w szczegolach ktore wynika z kompresji i odszumiania przed
    nia, gorzej razi sobie z kontrastowymi scenami, nie jest wodoszczelny. I
    tyle. Sa obecnie lepsze.

    Tmek

  • 10. Data: 2011-01-27 17:06:41
    Od: "Andrzej" <s...@w...pl>

    ?Użytkownik "Tmek" <T...@d...ek> napisał w wiadomości
    >Sa obecnie lepsze.

    Co Twoim zdaniem jakościowo jest lepsze od GoPro HD. Pytam poznawczo, bo od
    kłócenia w tym wątku są niewątpliwie lepsi specjaliści. Chodzi o film z
    szrokim kątem.

    --
    Pozdrv!
    Andrzej