  • 1. Data: 2012-01-16 00:12:20
    Temat: Opony całoroczne są ok
    Od: to <t...@i...pl>

    Kiedyś pisałem, że kupiłem do tdika opony całoroczne (GY). No i wreszcie
    była okazja pojeździć po śniegu i lodzie. Powiem tak -- do auta
    wykorzystywanego raczej delikatnie i raczej tylko w mieście rewelacja,
    zero problemów z przyspieszaniem, hamowaniem czy skręcaniem na śniegu.
    Raz mnie postawiło lekko bokiem przy 120 km/h, ale lekka kontra
    wystarczyła.

    Także mogę spokojnie polecić. ;) Oczywiście do mocniejszych aut to się
    raczej nie nadaje.

  • 2. Data: 2012-01-16 00:34:33
    Temat: Re: Opony całoroczne są ok
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-15, to <t...@i...pl> wrote:

    > Raz mnie postawiło lekko bokiem przy 120 km/h, ale lekka kontra
    > wystarczyła.

    Jakbym Michala czytal ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-01-16 00:51:55
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AZ

    > Jakbym Michala czytal ;-)

    Ale to prawda niestety, w dodatku tam jest chyba popsuty ABS, bo jak
    hamuje na śliskim to zarzuca. Drugie auto (lepsze) w tej samej sytuacji
    jedzie prosto. Na starych gumach też tak było.

  • 4. Data: 2012-01-16 00:55:12
    Od: to <t...@i...pl>

    begin to

    > Ale to prawda niestety, w dodatku tam jest chyba popsuty ABS, bo jak
    > hamuje na śliskim to zarzuca. Drugie auto (lepsze) w tej samej sytuacji
    > jedzie prosto. Na starych gumach też tak było.

    Może to dlatego, że to lepsze ma ESP? :>

  • 5. Data: 2012-01-16 00:56:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-15, to <t...@i...pl> wrote:

    > Ale to prawda niestety, w dodatku tam jest chyba popsuty ABS, bo jak
    > hamuje na śliskim to zarzuca. Drugie auto (lepsze) w tej samej sytuacji
    > jedzie prosto. Na starych gumach też tak było.

    A jakbys odlaczyl to bys hamowal na 4 metrach ;-) Z ABS-em jak ABS-em,
    bo raczej projektuja go tak, ze gdy cos jest nie tak to sie wylacza.
    Moze cos z hamulcami jest nie tak?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2012-01-16 00:57:47
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-15, to <t...@i...pl> wrote:

    > Może to dlatego, że to lepsze ma ESP? :>

    No to inna inszosc :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2012-01-16 00:59:26
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AZ

    > A jakbys odlaczyl to bys hamowal na 4 metrach ;-) Z ABS-em jak ABS-em,
    > bo raczej projektuja go tak, ze gdy cos jest nie tak to sie wylacza.
    > Moze cos z hamulcami jest nie tak?

    Ale ABS działa, tylko mimo wszystko trochę zarzuca. Drugie jedzie przy
    hamowaniu jak po szynach (nie licząc lodu).

  • 8. Data: 2012-01-16 01:00:14
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AZ

    > No to inna inszosc :-)

    Ale i bez ESP przy hamowaniu powinno chyba jechać prosto, nie? ;)

  • 9. Data: 2012-01-16 01:01:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-15, to <t...@i...pl> wrote:

    > Ale ABS działa, tylko mimo wszystko trochę zarzuca. Drugie jedzie przy
    > hamowaniu jak po szynach (nie licząc lodu).

    No wiec ABS-u bym nie podejrzewal, wiec pozostaje cos z hamulcami?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2012-01-16 01:03:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-16, to <t...@i...pl> wrote:

    > Ale i bez ESP przy hamowaniu powinno chyba jechać prosto, nie? ;)

    Nie mam u siebie tego murzynskiego wynalazku ale tym co jezdzilem to
    wlasnie jechalo prosto, nawet jak wcisnales hamulec w opor, gdzie bez
    ABS-u zablokowalo by 4 kola.

    --
    Artur
    ZZR 1200