  • 1. Data: 2014-03-24 13:20:27
    Temat: Opony letnie
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    Muszę kupić sobie nowe opony letnie do auta. Z pierwszego oglądu oferty
    na rynku wychodzi mi, że dobry stosunek jakości do ceny mają opony
    Hankok Energy - przyczepność na mokrej B, opory toczenia C, 69dB przy
    cenie około 180zł za sztukę.
    Jednak do tej pory też miałam opony tej firmy (inny model ale te same
    parametry) i wcale nie wydawały mi się takie dobre, miałam wrażenie
    "płynięcia", chyba są bardzo miękkie. Z drugiej strony - nie mam za
    bardzo porównania, jak się jeździ na innych oponach, bo poprzedni
    samochód miałam mniejszy i w ogóle inny.
    Czy zna się tutaj ktoś na oponach i mógłby coś doradzić? Auto osobowe
    oczywiście, klasy B.

    Ewa

  • 2. Data: 2014-03-24 13:21:35
    Temat: Re: Opony letnie
    Od: K <...@...c>

    W dniu 24-03-2014 13:20, FEniks pisze:
> [...]
    > samochód miałam mniejszy i w ogóle inny.
    > Czy zna się tutaj ktoś na oponach i mógłby coś doradzić? Auto osobowe

    lepsze parametry ma fulda, przy cenie parenascie pln wiekszej.

  • 3. Data: 2014-03-24 13:24:38
    Od: tomas <t...@b...pl>

> [...]
    > samochód miałam mniejszy i w ogóle inny.
    > Czy zna się tutaj ktoś na oponach i mógłby coś doradzić? Auto osobowe

    Ja kupiłem fulda ecocontrol hp i jestem bardo zadowolony.Myślałem o
    dunlopach blueresponse ale były prawie 100zł droższe a czy aż na tyle
    lepsze?

  • 4. Data: 2014-03-24 13:33:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości
    >Czy zna się tutaj ktoś na oponach i mógłby coś doradzić?

    Tak naprawde to malo kto sie zna na oponach, bo malo kto ma
    laboratorium pomiarowe lub flote samochodow z roznymi oponami do
    porownania.
    Moze koledzy rajdowcy ... ale oni maja zboczone gusta :-)

    A juz na pewno nie pytaj u "gumiarzy" - przeciez oni to sprzedaja, a
    nie ujezdzaja.

    A Hankook ... w Korei maja i snieg i deszcz ...

    J.

  • 5. Data: 2014-03-24 15:03:18
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    Ja w zeszłym roku kupiłem Uniroyal RainExpert do corsy C van i powiem że
    nieźle się sprawdziły podczas zeszłego deszczowego lata. Na suchym też
    nie ma co narzekać. Poprzednie jakieś dębice jeździły po mokrym jak po
    lodzie, strach było na tym jechać.

  • 6. Data: 2014-03-24 15:25:09
    Od: "miszmasz" <m...@g...com>

    Użytkownik "spider" <"spajder[wytnij]"@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ma co narzekać. Poprzednie jakieś dębice jeździły po mokrym jak po lodzie,

    Potwierdzam. Dobra tania opona. W kałuże wjeżdża jak przecinak podczas gdy
    fulda diadem linero ślizgała się niczym deska surfingowa.

  • 7. Data: 2014-03-24 15:36:06
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 24.03.2014 15:25, miszmasz wrote:
    > Użytkownik "spider" <"spajder[wytnij]"@wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Potwierdzam. Dobra tania opona. W kałuże wjeżdża jak przecinak podczas
    > gdy fulda diadem linero ślizgała się niczym deska surfingowa.
    Tez mam i polecam.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 8. Data: 2014-03-24 16:29:10
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "spider" <"spajder[wytnij]"@wp.pl> napisał w wiadomości
    > Ja w zeszłym roku kupiłem Uniroyal RainExpert do corsy C van i powiem że
    > nieźle się sprawdziły podczas zeszłego deszczowego lata.

    Też mam i polecam, wcześniej miałem Savę Perfecta, na suchym niczego sobie,
    ale na deszczu czasami wpadała w poślizg.

  • 9. Data: 2014-03-24 16:35:27
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-03-24 16:29, nom pisze:

    > Użytkownik "spider" <"spajder[wytnij]"@wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Też mam i polecam, wcześniej miałem Savę Perfecta, na suchym niczego
    > sobie, ale na deszczu czasami wpadała w poślizg.

    To i ja polecą.

    Nigdy jej nie używałem, a gdybym używał to i tak różnicy bym nie poczuł,
    ale wszyscy tak zachęcają, że głupio stać z boku.

    --
    MN

  • 10. Data: 2014-03-24 16:38:18
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 24.03.2014 16:35, Marcin N wrote:

    > To i ja polecą.
    >
    > Nigdy jej nie używałem, a gdybym używał to i tak różnicy bym nie poczuł,
    > ale wszyscy tak zachęcają, że głupio stać z boku.

    Oj poczulbys. SA*a to najgorsza opona na jakiej jezdzilem.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z