  • 1. Data: 2014-05-28 11:46:16
    Temat: (Orange) usluga taniej do play zostala wylaczona
    Od: "vicent" <v...@p...com>

    Kiedyś włączyłem taką usługę jak taniej do Play (Orange POP), a wczoraj
    wieczorem dostałem SMSa o treści:
    usługa taniej do Play została wyłączona. W sumie nie powinno mnie to nic
    obchodzić, skoro od prawie roku MTR do wszystkich już jest takie samo, a
    może nie jest? Po co więc taka usługa w promocjach jak: Taniej do
    Cyfrowego Polsatu?
    http://www.orange.pl/na_karte_indywidualny.phtml

    Tutaj w ogóle nie wymieniono Polsatu
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Mobile_Termination_Rate

    To co w końcu z tym MTR, wciąż straszy?

  • 2. Data: 2014-05-28 14:56:05
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 28 May 2014 11:46:16 +0200, "vicent" <v...@p...com>
    wrote:

> [...]
    >obchodzić, skoro od prawie roku MTR do wszystkich już jest takie samo, a
    >może nie jest? Po co więc taka usługa w promocjach jak: Taniej do

    Wyłączyli bo z tego co pamiętam to niedawno zrównali stawki do play w
    cennikach w ofertach na kartę Orange ale nie pamiętam gdzie o tym
    czytałem, na pewno na telepolis coś było.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2014-05-28 15:01:55
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-28 11:46, vicent pisze:
> [...]
    > nic obchodzić, skoro od prawie roku MTR do wszystkich już jest takie
    > samo, a może nie jest? Po co więc taka usługa w promocjach jak: Taniej

    Ja z kolei dostałem SMS informujący że cena połączeń czy wysyłania
    wiadomości do Play jest obniżona do poziomu połączeń z innymi operatorami.