  • 1. Data: 2014-05-28 08:53:49
    Temat: Stary telefon
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Czas sprawdzic szafe ?

    http://metromsn.gazeta.pl/Lifestyle/1,135320,1604408
    3,Stare_modele_Nokii__Ericssona_albo_Motoroli_zyskuj
    a.html

    J.

  • 2. Data: 2014-05-28 09:21:48
    Temat: Re: Stary telefon
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 28 May 2014 08:53:49 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Czas sprawdzic szafe ?

    http://metromsn.gazeta.pl/Lifestyle/1,135320,1604408
    3,Stare_modele_Noki
    i__Ericssona_albo_Motoroli_zyskuja.html

    Żeby się nie okazało, że stare telefony nie chcą za bardzo
    współpracować z nowymi kartami sim...

    --
    Marek

  • 3. Data: 2014-05-28 09:29:07
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Marek napisał:

> [...]
    > i__Ericssona_albo_Motoroli_zyskuja.html
    >
    > Żeby się nie okazało, że stare telefony nie chcą za bardzo współpracować

    Poki co sie okazuje, ze Francuzi w pupie maja codzienne ladowanie
    latwego do uszkodzenia smartfona i wola stary, wiekowy telefon z
    przyciskami i czarno bialym pikselowym wyswietlaczem.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 4. Data: 2014-05-28 10:23:16
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    mr misio wrote:

> [...]
    > latwego do uszkodzenia smartfona i wola stary, wiekowy telefon z
    > przyciskami i czarno bialym pikselowym wyswietlaczem.

    Kolejna moda, która minie zanim się zacznie na dobre. Z czysto
    praktycznego punktu widzenia, telefony z monochromatycznym wyświetlaczem
    zwykle nie mają wcale pamięci na kontakty (tylko karta SIM) lub mają
    małą i uproszczoną do minimum - np. jeden nr tel. dla jednego kontaktu,
    ograniczona ilość znaków w nazwie kontaktu, brak możliwości dopisania
    adresu e-mail itp.
    Najlepiej pod tym względem wypadają chyba telefony z końcówki okresu
    "normalnych" aparatów, czyli jednak z kolorowymi wyświetlaczami, typu
    Nokia 6303, E51. Bateria trzyma do tygodnia, a zarazem są to telefony do
    normalnego używania na co dzień w dzisiejszych czasach. Ale są już za
    stare żeby być modne i za razem jeszcze za świeże, żeby być modne :-)

  • 5. Data: 2014-05-28 11:15:50
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org>

    mr misio <m...@g...pl> wrote:

    > Poki co sie okazuje, ze Francuzi w pupie maja codzienne ladowanie
    > latwego do uszkodzenia smartfona i wola stary, wiekowy telefon z
    > przyciskami i czarno bialym pikselowym wyswietlaczem.

    E, Nokia banan tylko 180 euro...
    Ten czarno-bialy wyswietlacz zdaje sie jest bardziej czytelny w pelnym
    sloncu niz wspolczesne hiper-super.
    Stary telefon daje 5 V do karty SIM, wiekszosc to powinna przezyc (norma
    na karty mowi ze karta ma byc '5 V tolerant').

  • 6. Data: 2014-05-28 11:24:40
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-28 10:23, Poldek pisze:

> [...]
    > SIM) lub mają małą i uproszczoną do minimum - np. jeden nr tel. dla
    > jednego kontaktu, ograniczona ilość znaków w nazwie kontaktu, brak

    Ale co braki pamięci mogą mieć wspólnego z rodzajem wyświetlacza?

  • 7. Data: 2014-05-28 11:48:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości

> [...]
    >praktycznego punktu widzenia, telefony z monochromatycznym
    >wyświetlaczem zwykle nie mają wcale pamięci na kontakty (tylko karta

    Owszem, ale to ... czesto zaleta, bo telefon zmieniasz, a kontakty
    zostaja :-)

    >małą i uproszczoną do minimum - np. jeden nr tel. dla jednego
    >kontaktu,
    >ograniczona ilość znaków w nazwie kontaktu, brak możliwości dopisania
    >adresu e-mail itp.

    E-maili tez nie maja, wiec to zadna wada :-)

    J.

  • 8. Data: 2014-05-28 11:50:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Karocki" napisał w wiadomości grup
    .168...
    > E, Nokia banan tylko 180 euro...
    > Ten czarno-bialy wyswietlacz zdaje sie jest bardziej czytelny w
    > pelnym
    >sloncu niz wspolczesne hiper-super.

    Ktore potrafia byc kompletnie nieczytelne, co juz znacznie utrudnia
    obsluge :-)

    >Stary telefon daje 5 V do karty SIM, wiekszosc to powinna przezyc
    >(norma
    >na karty mowi ze karta ma byc '5 V tolerant').

    Maja jakas przetwornice podnoszaca ?
    Bo dosc dawno telefony zasilane sa li-ion i dysponuja 3.6-4.2V.

    J.

  • 9. Data: 2014-05-28 14:45:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" 5385b10a$0$2371$6...@n...neostrada.pl

    > Owszem, ale to ... czesto zaleta, bo telefon zmieniasz, a kontakty zostaja :-)

    W Androidzie przeniesienie/skopiowanie kontaktów to jedna chwila.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2014-05-28 14:50:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek" a...@n...neostrada.pl

    > Żeby się nie okazało, że stare telefony nie chcą
    > za bardzo współpracować z nowymi kartami sim...

    SIMka VM współpracuje z telefonem z przełomu XX
    i XXI wieku. Oczywiście lejka nie testowałem. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'