  • 1. Data: 2009-01-03 18:45:49
    Temat: Oryginalne wersje jezykowe programow w polskich platformach cyrowych
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Dawno, dawno temu, gdy korzstalem jeszcze z analogowej tv satelitarnej
    niekotre porogramy (np. Eurosport) mialy rozne wersje foni (np. na
    Eurosporcie
    byly to komentarze w roznych jezykach), ktore moglem sobie
    na tunerze przelaczac czy cos takiego jest dzisiaj mozliwe
    w platnych pakietach (Cyfra+, nTV, Polsat Cyfrowy)
    na niektorych programach? (najbardziejby mi zalezalo
    na oryginalnym dzwieku w AnimalPlanet, Discovery itp).

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2009-01-03 18:54:52
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net>

    Cześć wszystkim

    Marcin pisze:

> [...]
    > na niektorych programach? (najbardziejby mi zalezalo
    > na oryginalnym dzwieku w AnimalPlanet, Discovery itp).

    W warszawskim Asterze w pakiecie cyfrowym dźwięk oryginalny jest do
    wyboru w wielu programach, w tym Animal Planet i dwa z pakietu Discovery.

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.astercity.net/~janekr

  • 3. Data: 2009-01-03 20:51:23
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > czy cos takiego jest dzisiaj mozliwe

    W TV Sat jest możliwe. Sprawdź sobie na www.lyngsat.com jakie wersje
    językowe są do wyboru dla danych kanałów.

    *piotr'ek*

  • 4. Data: 2009-01-03 21:09:12
    Od: GreGG <g...@s...uci.agh.edu.pl>

    Marcin pisze:
> [...]
    > na niektorych programach? (najbardziejby mi zalezalo
    > na oryginalnym dzwieku w AnimalPlanet, Discovery itp).

    W niektórych przypadkach jest taka opcja (Polsat Cyfrowy).
    Na pewno programy BBC są w dwóch wersjach językowych (polska z lektorem,
    oryginalna).
    Teraz sprawdziłem jeszcze Discovery, zwykłe jest tylko po polsku, ale
    Discovery World (dawne Civilization) oraz Tech (dawne Science)
    są w dwóch wersjach (polska z lektorem i oryginalna).

  • 5. Data: 2009-01-03 21:48:14
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    Marcin pisze:
    > w platnych pakietach (Cyfra+, nTV, Polsat Cyfrowy)
    > na niektorych programach? (najbardziejby mi zalezalo

    Canal+ - jak najbardziej, kilkanaście kanałów tak ma, chociaż głównie
    filmowe. Discovery ani Planete nie mają tego, AP i NG nie mam.

    --
    Alf/red/