  • 1. Data: 2009-01-03 17:25:54
    Temat: Sony czy ..... Sony - czyli idziemy na zakupy
    Od: HanzKlotz <m...@g...com>

    Witam !

    Wiem że to pytanie pojawia sie wszedzie i pewnie ktos napisze poszukaj
    na google ale tak latwo nie ma. Do rzeczy.

    Planuje zakupic telewizor, z tym ze nie bardzo mam czas zorentowac sie w
    tym wszystkim a z tego co czytam to nie jest to takie proste ze wzgledu
    na mase sprzetu i marketingowego belkotu. Z tego wszytkiego wylapalem
    sobie SONY BRAVIA. Wg mnie bardzo fajne telewizory...ale cena to czasami
    zaporowa. I tak, patrze na telewizory od 2500 do 3500. Sony w wiekszosci
    siega tej gornej granicy a ze tych serii jest tez kilka nie wiem czy S
    czy V a moze W........ (chyba mniej wiecej jasno nakreslilem problem)

    Mam na oku SB KDL 40V4240...i tak naprawde gdyby nie moje wrodzone
    niezdecydowanie to juz bym go pewnie kupil. Moje pytanie czy warto dac
    wiecej za to że jest to SONY? A może macie jakies propozycje w tym
    przedziale cenowym? Moze lepiej kupic mniejszy z serii W?

    Z gory dzieki za podpowiedzi

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2009-01-03 17:39:58
    Temat: Re: Sony czy ..... Sony - czyli idziemy na zakupy
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

> [...]
    > wiecej za to że jest to SONY? A może macie jakies propozycje w tym
    > przedziale cenowym? Moze lepiej kupic mniejszy z serii W?

    Kupilem 40U4000. Do 15.01.2009 jest propocja. Jestem zadowolony. Cena
    2.800. zl.

    Jingiel

  • 3. Data: 2009-01-03 19:43:28
    Od: Tomasz Wójtowicz <TOO_MUCH_SPAM@TO_MUCH.com>

    HanzKlotz pisze:
    > Moje pytanie czy warto dac
    > wiecej za to że jest to SONY?

    Porównaj parametry z telewizorami innych producentów oraz obejrzyj obraz
    (z anteny, nie z tego DVD/Blu-Raya jaki w sklepie puszczają) i wybierz
    ten telewizor, jaki dla ciebie ma najlepszy obraz.

    Natomiast kupowanie SONY tylko dlatego, że to jest SONY nie ma sensu, bo
    ta firma już dawno zeszła na psy, a przynajmniej do poziomu konkurencji.

  • 4. Data: 2009-01-03 20:46:43
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Natomiast kupowanie SONY tylko dlatego, że to jest SONY nie ma sensu, bo
    > ta firma już dawno zeszła na psy, a przynajmniej do poziomu konkurencji.

    Niestety. Znane wszystkim Sony umarło ponad 10 lat temu.
    Gwoli ścisłości to Sony i Samsung mają od paru lat spółkę zajmującą się
    produkcją paneli LCD.

    *piotr'ek*

  • 5. Data: 2009-01-03 23:20:04
    Od: "matusm" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <TOO_MUCH_SPAM@TO_MUCH.com> napisał w
    wiadomości news:gjofl1$q23$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]
    >
    > Natomiast kupowanie SONY tylko dlatego, że to jest SONY nie ma sensu, bo
    > ta firma już dawno zeszła na psy, a przynajmniej do poziomu konkurencji.

    Na tyle zeszla na psy ze ja nie potrzebuje do swojego serii "W" zadnego
    dopalacza,mialem ale oddalem pudelko od SD bo na analogu mam lepszy odbior
    i pojedyncze programy z osiedlowej cyfrowki

    Bez zadnej laski ,,,darmo bo juz zaplacilem za TV z mpg2 i 4 ,,,juz nie
    bede dolowal konkurencji Phanasonic ,Szajsug itd ale tak za rok to pewnie
    bedzie jedno i to samo,porownywalne cenowo i jakosciowo w swojej klasie

    --
    Pozdrowienia
    matusm

  • 6. Data: 2009-01-04 12:19:57
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "HanzKlotz" <m...@g...com> wrote in message
    > Mam na oku SB KDL 40V4240...i tak naprawde gdyby nie moje wrodzone
    > niezdecydowanie to juz bym go pewnie kupil. Moje pytanie czy warto dac
    > wiecej za to że jest to SONY?

    Absolutnie nie warto...Marka Sony byla synonimem solidnosci 20 lat
    temu...Dzisiejsze produkty Sony to jest jeden wielki badziew z logo Sony...W
    srodku te same tanie podzespoly z Chin, ktore pakuja inni
    producenci...Przeplacasz po porostu za magiczne logo SONY....
    Kupilem nagrywarke Sony rok temu, taka z dyskiem...W ciagu roku dwa razy
    byla w naprawie...Raz wymiana hard drive, drugi wymiana jakiegos
    modulu....Kupilem laptopa Sony....Wysiadla plyta glowna....Kupilem mini
    wieze Sony, zespol sie naped CD....Od tego czasu sprzet Sony omijam szerokim
    lukiem....O zapomnielam dodac, ze mialem tez kamerke Sony na miniDV i
    zaczelo sie robic rozdwojenie obrazu.....

  • 7. Data: 2009-01-04 12:29:40
    Od: HanzKlotz <m...@g...com>

    Tomasz Wójtowicz pisze:

    > Porównaj parametry z telewizorami innych producentów oraz obejrzyj obraz
    > (z anteny, nie z tego DVD/Blu-Raya jaki w sklepie puszczają) i wybierz
    > ten telewizor, jaki dla ciebie ma najlepszy obraz.

    No wlasnie porownywalem. W jednym ze sklepow mieli wszystkie TV podpięte
    do analogowej tv i powiem ze na tle innych LCD (oczywiscie w zadanym
    przedziale cenowym) sony wypada najlepiej - jest po prostu ladny obraz.
    Plazmy wydaje sie maja troszke lepszy obraz od LCD ale to pewnie dlatego
    ze to TV analogowa. Prosilem o pewne typy telewizorów bo se sprzedawca
    pochwalil ze nie wszystkie telewizory sa dostrojone do sygnalu i dlatego
    np. plazma Panasoniksa sniezyla jak jasna cholera. Gdybym wiedzial co
    probowac to powiedzialbym jednemu i drugiemu dostrojcie ten telewizor
    zebym zobaczyl jego zalety....

    Pozdrawiam,
    MK

  • 8. Data: 2009-01-04 12:41:20
    Od: HanzKlotz <m...@g...com>

    Virck pisze:
> [...]
    > lukiem....O zapomnielam dodac, ze mialem tez kamerke Sony na miniDV i
    > zaczelo sie robic rozdwojenie obrazu.....

    sorky ze to pisze ale... jak ktos ma pecha to i w d* palec zlamie. I
    gdybym doświadczyl tego co Ty też omijalbym te marke z daleka - ale poki
    co jakos specjalnie mnie nie zawiodla (szkoda ze IBM nie robi
    telewizorów :))

    podobne rzeczy znajdzie sie na inne marki. Skoro pakuja do srodka ten
    sam badziew to dlaczego na jednym obraz jest czysty i kolorowy a na
    innym jest do D***. Sony teraz daje 5 lat gwarancji na swoje telewizory.
    u innych producentow gwarancje do 5 lat rozszerzymy za ok 600 pln.

    Pozdrawiam,
    MK

  • 9. Data: 2009-01-04 12:52:25
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

> [...]
    > szerokim lukiem....O zapomnielam dodac, ze mialem tez kamerke Sony na
    > miniDV i zaczelo sie robic rozdwojenie obrazu.....

    Mam dokładnie to samo zdanie o tej marce.
    Kiedyś nie miała sobie równej (moja matka ma działający TV Sony z 1974
    roku).
    Teraz płaci się za "renomę".
    Pewnie nie jest specjalnie bardziej awaryjna od innych marek (bo ogólnie
    sprzet się zrobił awaryjny i to już nawet wykracza poza sprzęt powszechnego
    użytku - tę samą "jakość za rozsądną cenę" stosuje się już np w nadajnikach
    radiofonicznych UKF - równamy jakoscią w dół - wszyscy).
    vari

  • 10. Data: 2009-01-04 13:04:11
    Od: HanzKlotz <m...@g...com>

    vari pisze:

> [...]
    > użytku - tę samą "jakość za rozsądną cenę" stosuje się już np w nadajnikach
    > radiofonicznych UKF - równamy jakoscią w dół - wszyscy).

    no dobra, w takim razie w co inwestowac? w kaczki? :D

    pozdr
    MK