  • 1. Data: 2010-01-14 21:31:35
    Temat: Osadzenie MJPEG
    Od: jarzec <d...@g...com>

    Poszukuję sposobu na osadzenie strumienia MJPEG (z kamery) na stronie.
    Wprawdzie Firefox obsługuje go natywnie, ale zależy mi również na IE.

    Idealnym rozwiązaniem wydaje się odpowiedni player flashowy (flash
    obsługuje MJPEG), taki jak wykorzystywany np. tutaj:
    http://www.streamby.com/cameras/view/stuttgart-airpo
    rt-outside/
    Niestety nie udało mi się znaleźć żadnego odpowiednika do
    wykorzystania na własnej stronie, bez pośrednictwa ww. serwisu. Może
    ktoś wie gdzie można zdobyć takiego playera?

    Playery w javie raczej odpadają bo wszystkie, z którymi się spotkałem
    pracują niestabilnie i pożerają dużo mocy procka klienta.

  • 2. Data: 2010-01-15 10:40:55
    Temat: Re: Osadzenie MJPEG
    Od: "iso" <n...@i...pl>

    "jarzec" napisał:

    > Idealnym rozwiązaniem wydaje się odpowiedni player flashowy (flash
    > obsługuje MJPEG), taki jak wykorzystywany np. tutaj:
    > http://www.streamby.com/cameras/view/stuttgart-airpo
    rt-outside/

    Ja przerabiam MJPEG na FLV i mogę uzyskać płynny obraz
    przy mniejszym zużyciu łącza. MJPEG to niewydajny format,
    FLV też kodowane różnymi kodekami dają różną jakość
    przy tej samej prędkości. Adobe ma bardzo dobry kodek
    do FLV, który daje dużo lepszy jakościowo obraz.
    Niestety, kodek ten znajduje się w komercyjnym serwerze
    video Adobe. Są też darmowe rozwiązania, dużo słabsze
    ale i tak nie ma co porównywać co MJPEG.

    pozdrawiam,
    wr,
    www.isonet.pl