  • 1. Data: 2010-01-17 11:05:27
    Temat: Prośba do ludzi dobrej woli
    Od: "WebMAYSTER" <k...@w...pl>

    Kochani! Zatrudniłem się w firmie handlującej częściami samochodowymi mając
    prowadzić aukcje internetowe. Po trzech dniach koleś poinformował mnie, że
    to by było na tyle z jego strony i że świetnie się spisałem, ale ie jest
    zainteresowany. Za trzy dni pracy dostałem 60 zł. Za spędzony nad
    przygotowaniem lay`a (w trzech wersjach) i adaptacją dotychczasowego
    szablonu na HTML ani grosza.

    Jeśli możecie wejdźcie na jego aukcje, kupcię (jeśli możecie sobie na to
    pozwolić) chociażby śrubkę i w imię freelancerskiej solidarności wystawcie
    mu negatywnego kommenta. Wiem, że bardzo zależy mu na supersprzedawcy, a to
    zwykły cwaniaczek, który nie wiele ma wspólnego z marką MITSUBISHI, a
    jedynie jest złomiarzem, który rozbiera stare samochody i opycha części do
    nich jako nowe różnym naiwniakom (takim jak ja) na allegro.

    Pozdrawiam, WebMayster

    __________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database
    4778 (20100116) __________

    http://www.eset.com

  • 2. Data: 2010-01-17 13:07:34
    Temat: Re: Prośba do ludzi dobrej woli
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sun, 17 Jan 2010 12:05:27 +0100, WebMAYSTER napisał(a):

> [...]
    > zainteresowany. Za trzy dni pracy dostałem 60 zł. Za spędzony nad
    > przygotowaniem lay`a (w trzech wersjach) i adaptacją dotychczasowego

    No ale zaraz... pracowałeś, otrzymałeś wynagrodzenie.
    Zakładam, że wcześniej spisaliście razem warunki współpracy, jeśli nie to
    masz nauczkę żeby to następnym razem zrobić.

> [...]
    > jedynie jest złomiarzem, który rozbiera stare samochody i opycha części do
    > nich jako nowe różnym naiwniakom (takim jak ja) na allegro.

    No oczywiście, w imię solidarności sam zarobię negatyw, do tego jak się
    chłop postara to i jakieś ostrzeżenie od adminów zgarnę (i słusznie!).
    Ale problem kończy się zanim się zaczął, bo w akcie desperacji nie
    napisałeś kogo w ogóle mielibyśmy sabotażować ;]

    > __________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature
    database 4778 (20100116) __________

    Skonfiguruj antywirus, żeby Ci nie doklejał takich śmieci.

    A podsumowując problem - jeśli umówiłeś się z gościem na jakieś zasady
    współpracy i on tych zasad nie dotrzymał to, o ile jest to warte Twojego
    czasu, załóż sprawę w sądzie.
    Jeśli zaś umowy konkretnej nie było, to potraktuj to jako naukę życiową. 3
    dni pracy to nie jest tragedia, a nauka na przyszłość bezcenna.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2010-01-17 13:26:39
    Od: |<ońrad <k...@g...com>

    Dnia Sun, 17 Jan 2010 14:07:34 +0100, Kapsel napisał(a):
> [...]
    > Ale problem kończy się zanim się zaczął, bo w akcie desperacji nie
    > napisałeś kogo w ogóle mielibyśmy sabotażować ;]

    co wiecej, z jakiej paki mamy ufac komus kto sie nie podpisuje? wg mnie
    autor watku to zwyczajnie konkurent tego kogos, kogo chce udupic. a ze i
    w tym jest kiepski... coz :) w kazdym badz razie za robienie stron
    webmajstrze sie nie bierz, jesli nawet takie robienie w konia ludzi ci
    nie wychodzi :)

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 4. Data: 2010-01-19 09:58:50
    Od: fv <f...@c...com>

    Kapsel wrote:
    > Jeśli zaś umowy konkretnej nie było, to potraktuj to jako naukę życiową. 3
    > dni pracy to nie jest tragedia, a nauka na przyszłość bezcenna.

    Biorąc pod uwagę jak cenna jest ta lekcja, to zastanawiam się czy WebMAYSTER nie
    powinien nawet
    zakupić jakiegoś Merci tudzież flaszeczki w celu złożenia podziękowań ;-)

    --
    fv

  • 5. Data: 2010-02-17 11:30:29
    Od: "G." <g...@g...com>

    Idź do Państwowej Inspekcji Pracy i tam poproś o pomoc, napisz pisma itp i
    tak walcz, a nie wciągaj całego świata do swojej prywatnej sprawy. O jakiej
    Ty dobrej woli piszesz? Dobra wola zakłada dobre działanie, a nie negację.
    Mnie też w pracy oszukali i nie każe wszystkim mścić się na osobie która to
    uczyniła. Owszem wyciągnąłem wnioski i drugi raz się nie dam.