  • 1. Data: 2021-08-15 06:48:59
    Temat: Otwieranie bagażnika nogą
    Od: Peter <p...@o...pl>

    Otwieranie bagażnika ruchem nogi to bardzo przydatna funkcjonalność:

    https://streamable.com/7us0qp

  • 2. Data: 2021-08-15 10:36:37
    Temat: Re: Otwieranie bagażnika nogą
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:61189cbb$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    user Peter pisze tak:

    > Otwieranie bagażnika ruchem nogi to bardzo przydatna funkcjonalność:
    >
    > https://streamable.com/7us0qp

    ch nie obsługa

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 3. Data: 2021-08-15 11:36:48
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest>

    > ch nie obsługa

    Obsługi mogło nie być przecież, automatyzacja wszędzie.
    A mnie zastanawia coś innego. Jeżeli mapują kształt i pozycję samochodu
    czujnikami, to zawiodły, ale jeżeli mapują obciążeniem napędów, to tym
    bardziej programista spieprzył sprawę. Wyrwać tak klapę nie jest
    przecież prosto.

    Miłego.
    Irek.N.
    jest tutaj ktoś z obsługi/serwisu myjek automatycznych?

  • 4. Data: 2021-08-15 11:44:11
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W niedzielę, 15.08.2021 o 10:36, PiteR napisał:

    > ch nie obsługa

    Dyć to myjnia bezobsługowa, automagiczna.

  • 5. Data: 2021-08-15 13:28:36
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-08-15 o 06:48, Peter pisze:
    > Otwieranie bagażnika ruchem nogi to bardzo przydatna funkcjonalność:
    >
    > https://streamable.com/7us0qp

    Ale o co chodzi? Wszak klient sobie wykupił dodatkową opcje z myciem
    bagażnika. :)

    Swoją drogą kierowca dupa, bo pozostawieniu samochodu w myjni, powinien
    zamknąć wszystkie drzwi centralnym zamkiem. Wtedy czujniki otwarcia
    klapy bagażnika nogą czy też otwarcia/odsunięcia bocznych drzwi
    dotknięciem klamki nie są aktywne. Ale tak to jest jak się kupuje auto i
    nie czyta instrukcji obsługi, gdzie w instrukcji jest napisane, że w
    trakcie mycia samochodu na automatycznych automyjniach drzwi zamki drzwi
    powinny być zaryglowane, aby zdezaktywować czujniki.

  • 6. Data: 2021-08-15 15:40:07
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ewidentnie ktoś steruje obrazem kamery.

    -----

  • 7. Data: 2021-08-15 16:39:14
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:6118e030$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    user Irek.N. pisze tak:

    > Obsługi mogło nie być przecież, automatyzacja wszędzie.

    Tu zawsze jakiś Polak albo Rumun pilnuje.
    Za niskie odszkodowania.

    --
    Piter

    nigdy nie wierz grubemu kurierowi

  • 8. Data: 2021-08-15 23:20:20
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, ąćęłńóśźż.
    On 15.08.2021 15:40 you wrote:

    > Ewidentnie ktoś steruje obrazem kamery. -----
    E-e.
    Ktoś telefonem filmuje obraz z monitora.

    --
    Pete

  • 9. Data: 2021-08-16 10:49:54
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pierwsza myśl taka z czyjego ubezpieczenia to pójdzie?

  • 10. Data: 2021-08-16 14:33:37
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2021 o 13:28 Uzytkownik <a...@s...pl> pisze:

> [...]
    > zamknąć wszystkie drzwi centralnym zamkiem. Wtedy czujniki otwarcia
    > klapy bagażnika nogą czy też otwarcia/odsunięcia bocznych drzwi

    No nie wiem.
    U mnie działa to tak: idę z zakupami, zachodzę auto od tyłu. Słyszę jeden
    "pik", jak zostanę w "strefie bagażnika" - to są dalsze 3 piki i klapa się
    podnosi mimo, że auto zaryglowane na cztery spusty. Kluczyk oczywiście w
    kieszeni. U mnie nie macha się nogą - podchodzi się na metr lub bliżej do
    klapy.
    Tak jak Ty opisujesz - nie miało by sensu. Dwie łapy zajęte siatkami,
    przeciskam się między autami do drzwi, dotykam je i wracam do bagażnika
    aby go otworzyć nogą?

    TG