  • 1. Data: 2011-10-15 15:43:53
    Temat: Oznakowane przejście dla pieszych z żółtym światłem migającym.
    Od: "Leosiek8" <u...@o...pl>

    Witam.
    Oznakowane przejście dla pieszych z żółtym światłem
    migającym cały czas.
    Jaki przepis to reguluje ?
    Szukałem, ale nie mogę znaleźć :((
    Wiem, że kiedyś było w PoRD, ale teraz nie widzę.
    Natomiast u mnie na drodze są dwa przejścia tak oznakowane.

  • 2. Data: 2011-10-15 18:09:13
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    Leosiek8 w <news:j7c2n0$mfs$1@node2.news.atman.pl>:

> [...]
    > Szukałem, ale nie mogę znaleźć :((
    > Wiem, że kiedyś było w PoRD, ale teraz nie widzę.
    > Natomiast u mnie na drodze są dwa przejścia tak oznakowane.

    W moim PoRD (a dokładnie w rozporządzeniu wydanym na podstawie delegacji w
    PoRD przez właściwego ministra) stoi:

    "6. Migający lub stały sygnał żółty umieszczony na przeszkodzie albo
    migający sygnał żółty nadawany przez sygnalizator ostrzegają o występującym
    niebezpieczeństwie lub utrudnieniu ruchu oraz nakazują zachowanie
    szczególnej ostrożności."

    --
    Tomasz Nycz

  • 3. Data: 2011-10-15 20:31:16
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Leosiek8" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Oznakowane przejście dla pieszych z żółtym światłem
    > migającym cały czas.
    > Jaki przepis to reguluje ?
    > Szukałem, ale nie mogę znaleźć :((

    bo źle szukasz.
    Nie szukaj pod kątem przejścia dla pieszych tylko "innych niebezpieczeństw"

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl