  • 1. Data: 2011-10-15 16:18:40
    Temat: Czerwona bomba
    Od: "jerzy.n" <d...@o...eu>

    Spotkał sie ktoś z tzw. ''kogutem '' koloru czerwonego , aby było ciekawej
    jeździ taki cudak po Policach na cywilnych numerach i jest to prawdopodobnie
    jakąś ochrona , jakie ma przywileje takie cos w ruchu ?

  • 2. Data: 2011-10-15 16:49:06
    Temat: Re: Czerwona bomba
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    Użytkownik "jerzy.n" <d...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Spotkał sie ktoś z tzw. ''kogutem '' koloru czerwonego , aby było ciekawej
    > jeździ taki cudak po Policach na cywilnych numerach i jest to
    > prawdopodobnie jakąś ochrona , jakie ma przywileje takie cos w ruchu ?

    Zgodnie z PoRD nie można używać niebieskiego lub czerwonego koguta ot tak.
    Chyba, że w Policach ;)

    Czerwonego koguta włącza pojazd otwierający i zamykający kolumnę pojazdów
    uprzywilejowanych.

    pozdr

  • 3. Data: 2011-10-15 17:15:19
    Od: Tomek <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-15 16:18, jerzy.n pisze:
    > Spotka? sie kto? z tzw. ''kogutem '' koloru czerwonego , aby by?o ciekawej
    > je?dzi taki cudak po Policach na cywilnych numerach i jest to prawdopodobnie
    > jak?? ochrona , jakie ma przywileje takie cos w ruchu ?

    spokojnie możesz go zlać ciepłym moczem

  • 4. Data: 2011-10-15 18:13:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello jerzy.n,

    Saturday, October 15, 2011, 4:18:40 PM, you wrote:

    > Spotkał sie ktoś z tzw. ''kogutem '' koloru czerwonego ,

    Tak.

    > aby było ciekawej jeździ taki cudak po Policach na cywilnych
    > numerach i jest to prawdopodobnie jakąś ochrona ,

    Cóż...

    > jakie ma przywileje takie cos w ruchu ?

    Poczytaj w PoRD.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2011-10-15 18:41:45
    Od: "jerzy.n" <d...@o...eu>

    > Hello jerzy.n,
    >
    > Poczytaj w PoRD.

    Czytać to ja mogę sobie rzepę w tej sprawie , a co sie dzieje na prowincji z
    poparciem lokalnych policjantów to druga sprawa.Nikt widzę sie prawa nie boi
    i to w obecności policjantów jeździ z taka bomba , zdjęcie z komórki padło

  • 6. Data: 2011-10-15 19:18:40
    Od: "Pa_blo" <i...@M...PYLY>

    Użytkownik "jerzy.n" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    ... ze tak sie niesmialo zapytam.
    Czy okreslenie "bomba" to taka nowa swiecka tradycja jak "w dizlu" wsrod
    wykwalifikowanych sprzedawcow samochodow uzywanych ?

    --
    Picasso

  • 7. Data: 2011-10-15 20:04:56
    Od: "jerzy.n" <d...@o...eu>

    Użytkownik "Pa_blo" <i...@M...PYLY> napisał w wiadomości
    > Czy okreslenie "bomba" to taka nowa swiecka tradycja jak "w dizlu" wsrod
    > wykwalifikowanych sprzedawcow samochodow uzywanych ?

    To jak określić takie cos co wozi na dachu bezprawnie gościu w Policach ?

  • 8. Data: 2011-10-15 20:13:46
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-10-15 20:04:56 +0200, "jerzy.n" <d...@o...eu> said:

    > Użytkownik "Pa_blo" <i...@M...PYLY> napisał w wiadomości
    >
    > To jak określić takie cos co wozi na dachu bezprawnie gościu w Policach ?

    Do tej pory mówiło się na to koguty.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2011-10-15 20:29:31
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > Czy okreslenie "bomba" to taka nowa swiecka tradycja jak "w dizlu" wsrod
    > wykwalifikowanych sprzedawcow samochodow uzywanych ?

    następny "mondry" językoznawca sie znalazł...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 10. Data: 2011-10-15 20:30:21
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Do tej pory mówiło się na to koguty.
    > :-)

    uważaj, bo zaraz cie nasi pmsowi poloniści splonkują, za bezczeszczenie j.
    polskiego.