  • 1. Data: 2024-04-15 15:25:58
    Temat: P0 jusz żondzi
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    "W 2024 roku przybędzie tylko 175,2 km nowych dróg":
    https://moto.rp.pl/tu-i-teraz/art40050691-w-2024-rok
    u-przybedzie-tylko-175-2-km-nowych-drog

  • 2. Data: 2024-04-15 15:32:27
    Temat: Re: P0 jusz żondzi
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 15.04.2024 15:25, ąćęłńóśźż wrote:
    > "W 2024 roku przybędzie tylko 175,2 km nowych dróg":
    > https://moto.rp.pl/tu-i-teraz/art40050691-w-2024-rok
    u-przybedzie-tylko-175-2-km-nowych-drog

    Ale co, PO wstrzymała budowę? Czy miała coś rozpocząć i skończyć w ciągu
    roku?

  • 3. Data: 2024-04-15 16:02:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 Apr 2024 15:25:58 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
    > "W 2024 roku przybędzie tylko 175,2 km nowych dróg":
    > https://moto.rp.pl/tu-i-teraz/art40050691-w-2024-rok
    u-przybedzie-tylko-175-2-km-nowych-drog

    No ale to przeciez wina PiSu.

    Tyle rozpoczął kilka lat temu.

    J.

  • 4. Data: 2024-04-15 16:10:35
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 15 Apr 2024 15:25:58 +0200, w <uvj9t6$9gj$1$bosch@news.chmurka.net>,
    ąćęłńóśźż <c...@b...pl> napisał(-a):

    > "W 2024 roku przybędzie tylko 175,2 km nowych dróg":
    > https://moto.rp.pl/tu-i-teraz/art40050691-w-2024-rok
    u-przybedzie-tylko-175-2-km-nowych-drog

    Jakie trzeba mieć deficyty, aby nie wiedzieć, że "oddanych do użytku" oznacza,
    że start inwestycji był 2 lata temu (albo i wcześniej)?

  • 5. Data: 2024-04-15 16:39:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 Apr 2024 16:10:35 +0200, r...@k...pl wrote:

    u-przybedzie-tylko-175-2-km-nowych-drog

    > Jakie trzeba mieć deficyty, aby nie wiedzieć, że "oddanych do użytku" oznacza,
    > że start inwestycji był 2 lata temu (albo i wcześniej)?

    start budowy 2 lata temu lub wczesniej, a początek procesu to chyba
    6-10.

    Załozenia, koncepcja, konsultacje, protesty, przetarg na projekt,
    protesty, projekt, protesty, przetarg na budowe, protesty, umowa,
    start budowy.

    W dodatku ... być może część zaczęto, ale wykonawca się wycofał,
    bo koszty wzrosły, a ceny nie dało się renegocjować ...

    J.

  • 6. Data: 2024-04-17 09:27:53
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 15.04.2024 o 16:10, r...@k...pl pisze:

    u-przybedzie-tylko-175-2-km-nowych-drog

    > Jakie trzeba mieć deficyty, aby nie wiedzieć, że "oddanych do użytku" oznacza,
    > że start inwestycji był 2 lata temu (albo i wcześniej)?

    Przecież wszystko staje się jasne po spojrzeniu kto tę wiadomość wysłał.
    Intryguje mnie, jak można (nawet mimo zamarłego ruchu) wyciągać
    normalnym ludziom ścierwo, jawnie lekceważące wszystkich.

    --
    -
    Akarm