  • 1. Data: 2012-08-05 04:46:22
    Temat: PC- nie widzi CF
    Od: p47 <k...@w...pl>

    Pytanie wprawdzie tylko pośrednio związane z tematyką grupy, ale na
    pewno czytelnicy tej grupy mój problem najczęściej mogli spotkać
    zczytując swoje zdjęcia.
    Otóż w moim kompie sam.in. gniazda do odczytu kart SD i CF.
    Funkcjonowały one prawidłowo, w "Moim Komputerze" pokazywane są one jako
    dyski z wymiennym nośnikiem.
    Ni z tego ni z owego komputer przestał widziec wkładane w te gniazda
    odpowiednie karty mimo ze po ich włożeniu zapala się dioda sygnalizująca
    ich obecność, a także menadżer sprzętu pokazuje, ze odpowiednie
    urządzenie działa poprawnie, jest włączone i sterowniki są aktualne.
    Co to może być i jak to naprawić

  • 2. Data: 2012-08-05 11:22:27
    Temat: Re: PC- nie widzi CF
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    p47 napisał:
> [...]
    > ich obecność, a także menadżer sprzętu pokazuje, ze odpowiednie
    > urządzenie działa poprawnie, jest włączone i sterowniki są aktualne.

    Wyczyścić styki.

    m.

  • 3. Data: 2012-08-05 14:11:34
    Od: "StaM" <k...@W...gazeta.pl>

    Mikolaj Machowski <m...@w...pl> napisał(a):

    > Wyczyścić styki.
    > m.

    W wejsciu CF wyprostuj styki!
    StaM

  • 4. Data: 2012-08-05 22:30:31
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "StaM" <k...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Mikolaj Machowski <m...@w...pl> napisa(a):

    > W wejsciu CF wyprostuj styki!
    > StaM

    Ale zacząć od przywrócenia punktu powrotnego systemu, kiedy nie było
    jeszcze tych problemów. :)

    [mr.]