  • 1. Data: 2012-08-07 12:38:03
    Temat: jaka drukarka?
    Od: " angela" <a...@N...gazeta.pl>

    dzień dobry zapytam fachowców;
    mam zamiar kupić drukarkę do zdjęć.
    w większości byłyby to zdjecia formatu 10x15, kolorowe, chociaz format a4 -
    kolor i czarno białe rzadziej, ale także. przewaga zdjęc osób i wydarzeń, tak
    70%/osoby/ : 30%/krajobrazy/. ekspozycja w ramkach z przewagą w albumie.
    ilość zdjęć - około 500 miesięcznie.
    termosublimacyjna czy atramentowa?
    a może przy takiej liczbie zdjęć nie warto kupować drukarki, tylko nosić do
    fotografa?

  • 2. Data: 2012-08-07 16:56:18
    Temat: Re: jaka drukarka?
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-08-07 12:38, angela pisze:
> [...]
    > 70%/osoby/ : 30%/krajobrazy/. ekspozycja w ramkach z przewagą w albumie.

    A są termosublimacyjne na format większy niż 10x15, nie mówiąc o A4???

    Ja dam tylko negatywną rekomendację - Canon Pixma iP3600 - drukowała
    ładnie, ale po niecałych 2 latach padła. Błąd cośtam 200. Podejrzewam
    "Planned Obsolescence Conspiracy", bo była umiarkowanie stosowana, a
    wymiana wkładów na nowe i firmowe nie pomogła.