  • 1. Data: 2013-04-03 15:12:42
    Temat: PFC made in China
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    Po potraktowaniu młotkiem:

    http://www.flickr.com/photos/36151504@N08/8615491955
    /

    http://www.flickr.com/photos/36151504@N08/8616596748
    /

    http://www.flickr.com/photos/36151504@N08/8616596710
    /

    http://www.flickr.com/photos/36151504@N08/8616596752
    /

    :-)
    Paweł

  • 2. Data: 2013-04-03 15:25:11
    Temat: Re: PFC made in China
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Paweł,

    Wednesday, April 3, 2013, 3:12:42 PM, you wrote:

    > Po potraktowaniu młotkiem:
> [...]

    Ale co w tym dziwnego? Przecież tak jest taniej...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2013-04-03 15:43:41
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 03 Apr 2013 15:12:42 +0200, Paweł Pawłowicz napisał(a):

    > http://www.flickr.com/photos/36151504@N08/8616596752
    /

    Piękne :)
    --
    Jacek

  • 4. Data: 2013-04-03 17:43:05
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" <p...@w...up.wroc[kropka]pl> napisał w
    wiadomości news:515c2ac9$0$1257$65785112@news.neostrada.pl...
    > Po potraktowaniu młotkiem:

> [...]

    Ładny dławiczek, przyda się do zasilacza anodowego do lampek :)

    > http://www.flickr.com/photos/36151504@N08/8616596752
    /

    O KURWA...

    > :-)

    :)))))

  • 5. Data: 2013-04-03 18:20:02
    Od: Leming Show <l...@g...com>

    > Ale co w tym dziwnego? Przecież tak jest taniej...

    Ci chinole to bardzo elatyczny narod, maja oferte na kazda kieszen:)

  • 6. Data: 2013-04-03 20:22:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    było ;)

    --
    Piotr

  • 7. Data: 2013-04-03 20:44:24
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On 3 Kwi, 15:12, Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl> wrote:
    > Po potraktowaniu m otkiem:

> [...]

    I Ty wierzysz w te pierdle? Też TUTAJ oglądałem foty kondziorów
    rozebranych z puchy z napisem 4.7uF, wewnątrz których siedział
    kondzior 1uF, foty dysku twardego, wewnątrz którego był koślawo
    "dospawany" flash itp...

    Frustracja zaczyna sięgać Zenitu!! Prawda jest taka, że Chińskim
    Inżynierom nie dorastamy do pięt !!

    Że Chińczycy tylko potrafią kopiować, później "tylko" robią swój soft
    i gitara!! Boszsz..., co za bzdety...

    Anegdotka: W latach 80-tych robiłem w firmie polonijnej, dość sporej
    jak na tamte czasy, był całkiem spory park samochodów osobowych dla
    pracowników (tych z kierownictwa różnych działów). Różne były te
    autka.. Maluchy, Poldki, Kanciaki, Japońce, no i dla co ważniejszych
    VW i Merole. A Najważniejszy jeździł (sic) Mitsubishi Lancer.
    Przy takim "parku maszynowym" firma miała swój warsztat serwisowy. I w
    tejże firmie dorobiłem się swojego pierwszego autka. Hmm, co kupić
    (używka wiadomo)? Idę do "fachowców" z warsztatu, "Hej, co mi
    radzicie?".
    Stachu, tylko nie kupuj Japońca, bo to papierowe auta do jednorazowego
    użytku. Jak się coś zdupcy, to tylko na złom.. Hmmm.., a w tych
    "papierach" wymieniali tylko olej co jakiś czas.. A przy VW i Merolach
    (o maluchach itp. nie ma co wspominać) dłubali na okrągło. Kupiłem
    Datsuna 8-mio letniego. Jeździłem nim 4 lata bezawaryjnie.

  • 8. Data: 2013-04-03 20:57:32
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-04-03 20:44, Stachu Chebel pisze:

> [...]
    > rozebranych z puchy z napisem 4.7uF, wewnątrz których siedział
    > kondzior 1uF, foty dysku twardego, wewnątrz którego był koślawo

    A 64 gigowe peny Sony itp. to też pierdle?

    Prawda jest taka że zrobią wszystko czego klient sobie zażyczy.
    Podrabiają nawet tranzystorki za parę złotych. I to od dawien dawna.
    Pamiętam jeszcze płyty PC zdaje się 386/486 gdzie lokalny cache to były
    tylko wlutowane wydmuszki scalaków z nawet ścieżkami idącymi w pętelkę
    tylko aby laik się nie połapał.

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2013-04-03 21:11:15
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On 3 Kwi, 20:57, Irokez <n...@w...pl> wrote:

    > A 64 gigowe peny Sony itp. to też pierdle?

    Przybliż temat, bo nawet nie wie co to jest.

    > Prawda jest taka że zrobią wszystko czego klient sobie zażyczy.

    Tak, to jest prawda. Bo umieją.

    > Podrabiają nawet tranzystorki za parę złotych. I to od dawien dawna.

    Buahaha!!!!! Podrabiają powiadasz?? Po prostu produkują. CEMI też
    podrabiało? A Tobie proponuję cobyś tu napisał jak podrobić rezystor.

    > Pamiętam jeszcze płyty PC zdaje się 386/486 gdzie lokalny cache to były
    > tylko wlutowane wydmuszki scalaków z nawet ścieżkami idącymi w pętelkę
    > tylko aby laik się nie połapał.

    A Ty jako fachura w mig się w tych pętelkach połapałeś. I twierdzisz,
    że to tylko dla niepoznaki. Pisz tu częściej, będzie weselej !!

    A co do wydmuszek, to informuję że Święta już za nami.

  • 10. Data: 2013-04-03 21:40:33
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

> [...]
    > Pamiętam jeszcze płyty PC zdaje się 386/486 gdzie lokalny cache to były
    > tylko wlutowane wydmuszki scalaków z nawet ścieżkami idącymi w pętelkę

    Aha, i jeszcze jedno.. A pamiętasz taki komp ODRA-1305?? My barany
    zrobiliśmy tylko kopię ICL'a :))
    Wbij se człowieku do łba, że został w Polsce zaprojektowany komputer
    kompatybilny ze specyfikacją i systemem operacyjenym (GEORGE) zgodny z
    ICL. Jak chcesz, sypnę Ci wiadrem TTL'i z piwnicy i postaraj się z
    tego skleić komp ODRA-1305. Albo jak to powiadasz "skopiować"..
    Odpuść, bo walisz bez sensu.