  • 1. Data: 2012-11-19 14:14:58
    Temat: PHP - jak dokonać przekierowania POST?
    Od: Marek <p...@s...com>

    Witam,

    Czy jest możliwe aby bez użycia JS wysłać zmienne POST na zewnętrzny
    adres dokładnie tak samo jakbyśmy wprowadzili URL do pola action formularza?

  • 2. Data: 2012-11-19 15:42:26
    Temat: Re: PHP - jak dokonać przekierowania POST?
    Od: Marek <p...@s...com>

    P.S.
    Chodzi o płatności online. Mianowicie chcemy w formularzu podać imię i
    nazwisko itp. Po zweryfikowaniu poprawności te dane plus ID sprzedawcy,
    kwota do zapłaty itd chciałbym przekazać POSTem do płatnościowego
    serwisu WWW. Oczywiście musi redirect nastąpić. Potrafię tego w JS
    dokonać a w PHP wydaje mi się to raczej niewykonalne. Czy mam rację?

  • 3. Data: 2012-11-19 17:44:14
    Od: "tomek" <s...@w...xxx.pl>

    Użytkownik "Marek" <p...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > WWW. Oczywiście musi redirect nastąpić. Potrafię tego w JS dokonać a w PHP
    > wydaje mi się to raczej niewykonalne. Czy mam rację?

    Na szczęście nie masz.

    Można to zrobić nawet z poziomu "file_get_contents".

    Podpowiem, że istotny jest 3 parametr.

  • 4. Data: 2012-11-19 17:58:45
    Temat: Re: PHP - jak dokona? przekierowania POST?
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2012-11-19 17:44, tomek pisze:

    > Na szcz?cie nie masz.

    Bo ja wiem czy to takie szczęście skoro w HTML a także w JS da się to
    zrobić?

    > Mo?na to zrobi? nawet z poziomu "file_get_contents".
    >
    > Podpowiem, ?e istotny jest 3 parametr.

    Czyli robić print'a tego co mi funkcja zwróci? Taki virual browser?
    Jeśli to masz na myśli, to niezupełnie o to mi chodziło. Ja muszę
    dokonać fizycznego przekierowania na stronę płatności. Skoro się tak nie
    da to może w JS to zrobię.

    Jednakże tak czy owak, jak się realizuje wobec tego płatności kartami
    np. w sklepach internetowych? Trzeba organizacji przekazać jakieś dane
    co do kwoty itp aby takie płatności działały.