  • 1. Data: 2009-02-04 12:44:04
    Temat: PLAY sie dusi ?
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Czyzby juz za duzo klientow juz pozyskali ?
    nie idzie sie zalogowac od rana

    Wystąpił błąd. Spróbuj zalogować się ponownie później.
    Kod błędu:1233751363191SCBF400

  • 2. Data: 2009-02-04 22:50:53
    Temat: Re: PLAY sie dusi ?
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 4 Feb 2009 13:44:04 +0100, Waldek napisał(a):

    > Czyzby juz za duzo klientow juz pozyskali ?
    > nie idzie sie zalogowac od rana

    Raczej usiłują cały ruch pomiescić na swoich własnych BTS-ach i nie
    bardzo im to wychodzi.
    Ja u siebie już od kilku dni zauważam takie problemy: słaby sygnał,
    kłopoty z zalogowaniem się do sieci.
    W skrajnym przypadku pomogło wyłączenie i ponowne włączenie komórki -
    wtedy telefon zalogował się do nadajnika Plusa.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 3. Data: 2009-02-04 22:58:57
    Od: "Waldeusz" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Raczej usiłują cały ruch pomiescić na swoich własnych BTS-ach i nie
    > bardzo im to wychodzi.

    Oj nie chodzilo o logowanie do BTS-a
    a do play24 - serwer im zdechl chyba i nie ma go kto postawic ?
    caly dzien z przerwami probuje wejsc i KISZKA :(

    Wystąpił błąd. Spróbuj zalogować się ponownie później. Kod
    błędu:1233787917373SCBF400