  • 1. Data: 2009-02-03 17:23:22
    Temat: jaki kupic tel omnie czy e66
    Od: "hsd" <l...@l...pl>

    czesc
    chcem kupic nowy telefon tylko nie wiem na co sie zdecydowac
    kupuje na rynku za pieniadze do max 1500zl.
    Obecenie mam e51 ale mnie juz wkurza najwieksze wady
    za slaby aparat a czesto robie fotki dokumentow i potem
    sie nie da odczytac bo nie ma ostrosci albo za mala rozdzielczosc
    droga wada to za maly wyswietlacz.
    Zastanawiam sie nad e66,e71 albo samsungiem omnia
    moze byc tez jakis htc.
    Jezeli dotykowy ekran to przydalo by sie
    zeby bylo w nim miejsce na rysik.
    Co wybrac?
    Nigdy nie mialem doczynienia z telefonem
    z dotykowym ekranem i windowsem na pokladzie.
    Chcem dobry aparat duzy wyswietlacz, wi fi, gps, bateria ma
    trzymac przynajmniej 1 dzień przy intensywnym
    uzytkowaniu.
    Co wybrac pomozcie, bo cos mi sie wydaje
    ze lepiej kupic omnie i dac juz sobie spokoj
    z symbianem pseudo biznesowym softem noki ktory
    jest nawet w seri N (quickoffice ktory stanowczo za wolno
    przewija dokument), pozatym nokia cos wyrzucila
    z najnowszych nokii (klienta sip?,) .

    Pozdrawiam
    hsd

  • 2. Data: 2009-02-03 19:34:10
    Temat: Re: jaki kupic tel omnie czy e66
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "hsd" <l...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > droga wada to za maly wyswietlacz.
    > Zastanawiam sie nad e66,e71 albo samsungiem omnia

    to e71 mozesz spokojnie odpuscic, aparat tez ma kiepski

  • 3. Data: 2009-02-03 20:09:20
    Od: "Michal" <b...@o...pl>

    > to e71 mozesz spokojnie odpuscic, aparat tez ma kiepski

    kolory ma kiepskie, ale przynajmniej ma manualny "autofocus"
    wiec w miare ostre foto da sie robic

  • 4. Data: 2009-02-03 21:32:03
    Od: "Waldeusz" <s...@n...cpam>

> [...]
    > droga wada to za maly wyswietlacz.
    > Zastanawiam sie nad e66,e71 albo samsungiem omnia

    Skoro moze byc HTC .... ;)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-02-04 03:47:02
    Od: ejek <e...@a...pl>

    Michal pisze:

    > kolory ma kiepskie, ale przynajmniej ma manualny "autofocus"
    > wiec w miare ostre foto da sie robic

    Do dokumentów chyba wystarczy...

    Przykładowe zdjęcia, wykonane telefonem Nokia E66

    http://tinyurl.com/nokia-E66-zdjecie1
    http://tinyurl.com/nokia-E66-zdjecie2
    http://tinyurl.com/nokia-E66-zdjecie3
    http://tinyurl.com/nokia-E66-zdjecie4

    Ustawienia automatyczne, tryb makro
    - w różnych warunkach, czyli w ciemności ale z lampą... Błyskową
    z odległości około 100 cm + niewielki zoom cyfrowy.
    Oraz bez lampy błyskowej oraz bez powiększenia cyfrowego
    a oświetlenie to lampa na biurku z żarówką 60 Watt
    (zdjęcia nie zostały poddane żadnej obróbce - posiadają też dane EXIF)

    I jeszcze kilka innych zdjęć, też makro oraz opis.
    http://tinyurl.com/nokia-E66-inne
    http://tinyurl.com/nokia-E66-inne2

    --
    Wojtek

  • 6. Data: 2009-02-04 08:20:13
    Od: TGor <g...@w...peel>

    Waldeusz pisze:

    > Skoro moze byc HTC .... ;)
    >
    > Pozdrawiam

    Dokładnie - za tyle to wyhaczysz jakieś HTC. Ale opiniami o E66 i E71
    się nie przejmuj. To bardzo fajne telefony - nie są idealne ale to
    celowy zabieg ;-)

    Inaczej za 10 lat mielibyśmy sektę E-series (tego "prawdziwego",
    "dobrego") na podobieństwo tej od 6310(i) ;-)

    TG

  • 7. Data: 2009-02-04 21:26:25
    Od: "hsd" <l...@l...pl>

    > Dokładnie - za tyle to wyhaczysz jakieś HTC. Ale opiniami o E66 i E71 się
    > nie przejmuj. To bardzo fajne telefony - nie są idealne ale to celowy
    > zabieg ;-)

    wogole calys symbian jest moim zdanie przereklamowany skoro
    lepsze funkcjonalnosci mialy siemensy m55, s55
    to byl prawdziwy soft:)
    czasem sobie jeszcze mojego m55 wlaczam z karta playa
    i tesknie za tymi czasami, soft w tych tel to mistrzostwo
    dla mnie. W glupiej noki nie mozna sobie przypisac np
    do klawisza szybkiego wybierania zeby otwieralo jakis folder
    albo program.
    Niektorzy krzynka jak to zainstaluj sobie Phone Shortcuts
    ok tylko jest taki problem ze jaki zrobie skroty Phone Shortcuts
    to zle dziala program MobuleMaths ktorego uzywam.
    I taki jest wlasnie symbian i soft na symbiana sa
    mocno niedopracowane a nokia
    bez skrepowania rzada za niego duza kase, a czasem
    mozna znalesc na rynku nie biznesowe telefony
    np, samsungi ktore lepiej otwieraja np. pliki doc

    hsd

  • 8. Data: 2009-02-05 15:00:57
    Od: TGor <g...@w...peel>

    hsd pisze:

> [...]
    > bez skrepowania rzada za niego duza kase, a czasem
    > mozna znalesc na rynku nie biznesowe telefony
    > np, samsungi ktore lepiej otwieraja np. pliki doc

    Oj tam dramatyzujesz ;-)

    TG

  • 9. Data: 2009-02-07 04:53:15
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces hsd <l...@l...pl> zwrócił błąd:

> [...]
    > czasem sobie jeszcze mojego m55 wlaczam z karta playa
    > i tesknie za tymi czasami, soft w tych tel to mistrzostwo

    Prawda, ale dziwi mnie że jeszcze Ci baterie nie umarły. To leciwe
    telefony.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8