  • 1. Data: 2009-12-01 16:54:08
    Temat: POMOCY: aktywna strona z wyszukiwaniem na dvd
    Od: dsfsdf sdfsdf <d...@g...com>

    Witam.
    Potrzebuje zrobic plyte na ktorej bedzie zbior elementow i
    wyszukiwarka do nich.
    Chcialbym aby mozna to bylo uruchomic na kazdym pececie bez instalacji
    dodatkowego srodowiska (java, apache).

    Czy ktos ma jakis pomysl w czym to zaprogramowac?

    Myslalem o flashu, zeby wyeksportowac go do exe, ale nie wiem jak go
    polaczyc z baza danych i czy w ogole to zadziala. Zastanawiam sie tez
    jakiego rodzaju bazy danych uzyc do tego, czy mysql pojdzie z plyty?

    Z gory dziekuje za pomysly.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-12-01 17:45:49
    Temat: Re: POMOCY: aktywna strona z wyszukiwaniem na dvd
    Od: inigo <n...@m...com>

    On Tue, 01 Dec 2009 08:54:08 -0800, dsfsdf sdfsdf wrote:
    > Myslalem o flashu, zeby wyeksportowac go do exe, ale nie wiem jak go
    > polaczyc z baza danych i czy w ogole to zadziala. Zastanawiam sie tez
    > jakiego rodzaju bazy danych uzyc do tego, czy mysql pojdzie z plyty?

    Może zamiast angażować MySQL wystarczy Flash i plik XML?

    --
    inigo

  • 3. Data: 2009-12-01 18:12:22
    Od: dsfsdf sdfsdf <d...@g...com>

    > Może zamiast angażować MySQL wystarczy Flash i plik XML?

    Problem w tym ze baza zawiera kilkanascie tysiecy elementow i jest
    mysql.
    Teoretycznie pewnie bylaby mozliwosc konwersji tego do xml'a ale nie
    wiem jak tego dokonac
    i nie wiem jak bedzie z dynamika pracy z takim wielkim plikiem.
    Do konwersji prawdopodobnie nadal by sie jakis skrypcik w bash'u?

  • 4. Data: 2009-12-01 19:22:25
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Tue, 1 Dec 2009 10:12:22 -0800 (PST), dsfsdf sdfsdf napisał(a):

> [...]
    > wiem jak tego dokonac
    > i nie wiem jak bedzie z dynamika pracy z takim wielkim plikiem.

    To użyj sqlite. Ale raczej nie z Flashem ;)

    > Do konwersji prawdopodobnie nadal by sie jakis skrypcik w bash'u?

    Po co?
    http://dev.mysql.com/doc/refman/5.1/en/mysqldump.htm
    $ mysqldump --xml <.....>

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 5. Data: 2009-12-02 11:08:01
    Od: lolo <n...@n...com>

    Waldek M. pisze:
> [...]

    z jednym pewnie słaba, ale przecież w bazie też pewnie nie jest to w
    jednej tabeli ?

    problem to dość spory narzut czasowy na interpretację xml'a i
    ograniczenie czasu wykonywania skryptu do ok. 15 s

    > To użyj sqlite. Ale raczej nie z Flashem ;)

    są programy "narzędziowe" opakowujące flasha w różne
    "usługi"/rozszerzone API umożliwiające np. grzebanie w rejestrze,
    obsługujące pluginy w c/c++ czy "odpalające lokalny serwer serwujący dane"

    jednak najwydajniejszym, najpewniejszym (i najbezpieczniejszym
    uruchomieniowo) będzie wygenerowanie (różne biblioteki, np. z php)
    pliku/-ów swf zawierających dane "natywne flashowo" - tablice/struktury
    - nie podlegające tak kosztownej czasowo obróbce i umożliwiające
    jednocześnie opcję aktualizacji przez net (ten sam skrypt server-side)

  • 6. Data: 2009-12-06 23:48:31
    Od: dsfsdf sdfsdf <d...@g...com>

    serdecznie dziekuje za wszelkie rady. narazie sprobuje flasha z
    xml'em.
    pozdrawiam.