  • 1. Data: 2009-12-01 20:18:11
    Temat: iphone
    Od: "Piotr J. Kolanok" <k...@m...mx.poczta.tlen.pl>

    Czy jest jakis skryptowy jezyk w stylu rexx pod iphone?

    --
    ^^

  • 2. Data: 2009-12-01 20:57:01
    Temat: Re: iphone
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Tue, 01 Dec 2009 20:18:11 -0000, Piotr J. Kolanok
    <k...@m...mx.poczta.tlen.pl> wrote:

    > Czy jest jakis skryptowy jezyk w stylu rexx pod iphone?

    A co chcesz osiągnąć?

    Pod "dziewiczym" masz do wyboru tylko JavaScript w Safari albo szukanie
    odpowiedniej aplikacji w AppStore.

    Jak zjailbreakujesz, to możesz sobie zainstalować co tylko dasz radę
    skompilować pod Darwin/ARM (rexx nie widziałem, ale jest python, ruby,
    php).

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");

  • 3. Data: 2009-12-02 09:29:03
    Od: "Piotr J. Kolanok" <k...@m...mx.poczta.tlen.pl>

    porneL wrote:

    > A co chcesz osiągnąć?

    Napisac rss co by wczytywał teksty i omijal co sie da.
    Albo jakis program do komunikacji z i obslugi mojej www.
    Nawet ktos przeportowal LUA na iphonowe sdk, ale platne. No i program trzeba
    napisac. Chcialem cos tak na szybko zrobic by sprawdzic, ale chyba nie ma.

    ale strace gwarancje.

    --
    ^^

  • 4. Data: 2009-12-02 16:14:01
    Temat: [OT] Re: iphone
    Od: "Tomek \"Grych\" Gryszkiewicz" <g...@n...tg.pl>

    Piotr J. Kolanok pisze:

    > ale strace gwarancje.
    Jaką gwarancję? Gwarancja na to urządzenie w praktyce nie istnieje :-)
    Poczytaj sobie o Liquid Contact Indicator w gnieździe słuchawkowym.
    Polecam lekturę:
    http://www.myapple.pl/iphone/110164-regenersis-pozew
    -zbiorowy-do-rpk-szukam-poszkodowanych.html

    --
    Grych

  • 5. Data: 2009-12-02 20:25:29
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Wed, 02 Dec 2009 09:29:03 -0000, Piotr J. Kolanok
    <k...@m...mx.poczta.tlen.pl> wrote:

    > Napisac rss co by wczytywał teksty i omijal co sie da.

    Ja bym napisał do tego proxy RSS. Aplikacja server-side, która wczytuje
    RSS, filtruje i serwuje jako nowy RSS. Wtedy na iPhone możesz użyć
    standardowego czytnika.

    > Albo jakis program do komunikacji z i obslugi mojej www.

    A Safari nie wystarczy?

    Jeśli strona jest blogopodobna, to możesz użyć aplikacji do WordPress,
    itp. (ew. dorobić zgodne API do strony).

    > Nawet ktos przeportowal LUA na iphonowe sdk, ale platne. No i program
    > trzeba napisac. Chcialem cos tak na szybko zrobic by sprawdzic, ale
    > chyba nie ma.

    Oficjalnie nie ma i nie będzie, bo Apple zabrania interpretowania kodu w
    aplikacjach AppStore.

    > ale strace gwarancje.

    IMHO zmiana oprogramowania nie powinna unieważniać gwarancji na sprzęt,
    szczególnie, jeżeli tylko zrobisz jailbreak bez zdejmowania simlocka.

    W razie czego, to iPhone można wyczyścić i przywrócić do oryginalnego
    stanu.

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");

  • 6. Data: 2009-12-02 22:13:01
    Od: "Piotr J. Kolanok" <k...@m...mx.poczta.tlen.pl>

    porneL wrote:

    > Ja bym napisał do tego proxy RSS. Aplikacja server-side, która wczytuje
    > RSS, filtruje i serwuje jako nowy RSS. Wtedy na iPhone możesz użyć
    > standardowego czytnika.

    A znasz taki co wyswietla grafike najlepiej jak strone www?
    Czyli kilka malych kawalkow jak pogoda albo cos?
    Ja nie znam, ale powiedz appst jest duzy nie przekopalem sie.

    > Jeśli strona jest blogopodobna, to możesz użyć aplikacji do WordPress,
    > itp. (ew. dorobić zgodne API do strony).

    Ja potrzebuje to udostepnic klientom.
    No popatrz taki onet, allegro czy Yahoo robia jednak swoje programy ale
    oczywiscie zniechecic chcesz ;)

    > Oficjalnie nie ma i nie będzie, bo Apple zabrania interpretowania kodu w
    > aplikacjach AppStore.

    Ale nie musi byc interpretacja. Moze byc pisanie natywnie byle łatwiej.

    --
    ^^

  • 7. Data: 2009-12-03 13:25:20
    Od: "Tomek \"Grych\" Gryszkiewicz" <g...@n...tg.pl>

    Piotr J. Kolanok pisze:
    > Ja potrzebuje to udostepnic klientom.
    > No popatrz taki onet, allegro czy Yahoo robia jednak swoje programy ale
    > oczywiscie zniechecic chcesz ;)
    No tak, ale te aplikacje są napisane zgodnie z wykładnią apple,
    podpisane oficjalnym certyfikatem i umieszczone w appstore. Żadnych
    języków skryptowych bez jailbreaka nie ma.
    Jak chcesz bliższe info jak napisać aplikację i udostępnić klientom to
    developer.apple.com albo napisz na priv, kilka programików napisałem i
    umieściłem w appstore, mogę troszkę pokierować :)

    --
    Grych