  • 1. Data: 2014-05-12 14:39:55
    Temat: PORTING
    Od: Racing+Team <tpiszcz@_NOSPAM_wp.pl>

    Opisnie o obróbce i modyfikacji kanałów, warto, nie warto, znane sposoby
    na podwyższenie mocy.

  • 2. Data: 2014-05-12 16:05:55
    Temat: Re: PORTING
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Racing+Team" napisał

    > Opisnie o obróbce i modyfikacji kanałów, warto, nie warto, znane sposoby

    Ale co???
    To pytanie? Twierdzenie? Informacja? Reklama?

    --
    Hinek

  • 3. Data: 2014-05-12 17:10:08
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Mon, 12 May 2014 16:05:55 +0200 "Hinek" <h...@f...pl> napisał:

    >Ale co???
    >To pytanie? Twierdzenie? Informacja? Reklama?

    Zbyt dużo wymagasz od sikaczowca :-)

  • 4. Data: 2014-05-13 07:24:49
    Od: Racing+Team <tpiszcz@_NOSPAM_wp.pl>

    Hinek napisal

    > Użytkownik "Racing+Team" napisał

    > Ale co???
    > To pytanie? Twierdzenie? Informacja? Reklama?

    Czesc.

    to jest takie pytanie jeżeli ktoś miał doświadczenie w użytkowaniem
    motocykla gdzie był wykonana profesionalnie obróbka kanałów z pomiarami,
    żę naprawde był poprawiony przepływ gazów przez kanały w głowicy. . . .

    Pozdrawiam Hinka

  • 5. Data: 2014-05-13 09:26:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.05.2014 07:24, Racing+Team pisze:> Czesc.

    > to jest takie pytanie jeżeli ktoś miał doświadczenie w użytkowaniem
    > motocykla gdzie był wykonana profesionalnie obróbka kanałów z pomiarami,
    > żę naprawde był poprawiony przepływ gazów przez kanały w głowicy. . . .

    aleczynaprawdęniemoznapisacnormalniepopolskicześć

  • 6. Data: 2014-05-13 09:44:48
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-13 07:24, Racing+Team pisze:
> [...]
    > motocykla gdzie był wykonana profesionalnie obróbka kanałów z pomiarami,
    > żę naprawde był poprawiony przepływ gazów przez kanały w głowicy. . . .

    LOOOOL
    Czy to było tłumaczone przez Bing? :)

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    Grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle

  • 7. Data: 2014-05-13 12:20:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 12 May 2014 16:05:55 +0200 osobnik zwany Hinek napisał:

    > Użytkownik "Racing+Team" napisał

    > Ale co???
    > To pytanie? Twierdzenie? Informacja? Reklama?

    chłopaki firmę założyli i muszą się dowiedzieć jaki kit wciskać
    klientom :)

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 8. Data: 2014-05-13 14:10:48
    Od: Racing Team <tpiszcz@_NOSPAM_wp.pl>

    masti napisal

    > chłopaki firmę założyli i muszą się dowiedzieć jaki kit wciskać
    > klientom :)

    Nie jest to reklama ani informacja, tylko Wasze opinie, każdy może napisać
    co mu myśłi lub co nie myśli to jedno
    A po drugie to kolega nie strzelił w dziesiątkę odnośnie wciskania
    klientom, zawsze napisać co myśłi i to również szanuję.
    Pozdrawiam kolege :-)

  • 9. Data: 2014-05-13 14:15:01
    Od: Racing Team <tpiszcz@_NOSPAM_wp.pl>

    Racing Team napisal

> [...]

    > A po drugie to kolega nie strzelił w dziesiątkę odnośnie wciskania
    > klientom, zawsze można napisać co się chce i ja to również szanuję.
    od tego jest właśnie forum, portale dyskusyjne lub róznego rodzaje blogi.

  • 10. Data: 2014-05-13 15:39:09
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-13 14:15, Racing Team pisze:

    > od tego jest właśnie forum, portale dyskusyjne lub róznego rodzaje blogi.

    Nie wiem, czy jesteś cudzoziemcem, czy po prostu nie dajesz sobie rady z
    jęz. polskim, ale notoryczne kaleczenie gramatyki nie jest dobrym
    pomysłem na żadnym blogu, forum czy portalu.