  • 1. Data: 2014-05-13 15:18:00
    Temat: Siedzenie Kawasaki LTD454
    Od: Lumag <pzdanowski1984@_NOSPAM_gmail.com>

    http://allegro.pl/siedzenie-kanapa-kawasaki-vn750-vu
    lcan-i4154992851.html
    Otóż mam pytanie czy ktoś wie czy te siedzenie od kawasaki VN
    750 Vulcan będzie pasawać bez żadnych przeróbek do kawasaki LTD454?,moje
    jest rozdarte a niema oferty używanego siedzenie bez uszkodzenia.Pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-05-13 15:47:23
    Temat: Re: Siedzenie Kawasaki LTD454
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-13 15:18, Lumag pisze:
    > http://allegro.pl/siedzenie-kanapa-kawasaki-vn750-vu
    lcan-i4154992851.html
    > Otóż mam pytanie czy ktoś wie czy te siedzenie od kawasaki VN 750
    > Vulcan będzie pasawać bez żadnych przeróbek do kawasaki LTD454?

    Wątpię, ale na Kawach się nie znam.

    > jest rozdarte a niema oferty używanego siedzenie bez uszkodzenia.

    Daj do naprawienia. Nie mam pod ręką namiaru na miejsce gdzie sam
    robiłem (ładnych parę lat temu) ale w guglach powinieneś znaleźć coś bez
    problemu, jeśli nie w Twojej miejscowości, to wysyłkowo.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2014-05-13 16:48:40
    Od: Lumag <pzdanowski1984@_NOSPAM_gmail.com>

    Magic napisal

> [...]

    > robiłem (ładnych parę lat temu) ale w guglach powinieneś znaleźć coś bez
    > problemu, jeśli nie w Twojej miejscowości, to wysyłkowo.
    Za naprawe żądają najtaniej 220zł ze skóry czarnej na gładko ,a ja mam
    oryginalne jeszcze wytłaczane na gorąco siedzenie .

  • 4. Data: 2014-05-13 22:12:25
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-13 16:48, Lumag pisze:
    > Magic napisal

    > Za naprawe żądają najtaniej 220zł ze skóry czarnej na gładko ,a ja mam
    > oryginalne jeszcze wytłaczane na gorąco siedzenie .

    No to policz jeszcze czy opłaca Ci się czekać i kupować metodą prób i
    błędów.
    Poszukaj na ebayu, może szybciej trafisz.

  • 5. Data: 2014-05-13 23:29:05
    Od: Lumag <pzdanowski1984@_NOSPAM_gmail.com>

    Znalazłem takie coś ale niewiem ile by to wyszło na nasze zł? i jak to mam
    zamówić?
    http://www.ebay.com/itm/kawasaki-seat-1988-85-1985-1
    986-86-1987-87-88-en450-454ltd-454-/321401019145

  • 6. Data: 2014-05-14 12:04:43
    Od: "Seoman" <r...@t...op.pl>

    Użytkownik "Lumag" napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > Znalazłem takie coś ale niewiem ile by to wyszło na nasze zł? i jak to mam
    > zamówić?
    > http://www.ebay.com/itm/kawasaki-seat-1988-85-1985-1
    986-86-1987-87-88-en450-454ltd-454-/321401019145

    Ja pierniczę... Ręce opadają. Koleś, ile Ty masz lat?? Jak zamówić, ile
    kosztuje - a dajesz link do aukcji ebayowej, na której jest aktualna cena za
    przedmiot, cena za transport i opcja "licytuj"! Pewnie jak dobrze poklikasz,
    to strona sama przeliczy Ci te dolary na zlotówki po bieżącym kursie, choć
    nawet dziecko jest w stanie przemnożyć dwie liczby. A dasz tyle, ile
    wylicytujesz.

    No ja pierniczę.

    Seoman

  • 7. Data: 2014-06-01 13:26:30
    Od: Lumag <pzdanowski1984@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam siedzenie już mam od tygodnia ,dałem do naprawy do tapicera zrobił
    ze skóry ,wzory poszył bardzo ładnie mu to wyszło ,koszt to 200zł ,dodał
    preparat do konserwacji skóry żeby po deszczu woda ładnie spływała temat
    zamknięty pozdrawiam wszystkich motocyklistów.