  • 1. Data: 2009-12-21 08:40:24
    Temat: PVR HD Philips i problemy z glosem
    Od: Kasder <k...@n...pl>

    Od kiedy mam PVR HD Philipsa mam jakies dziwne problemy z glosnoscia
    przez pilota. Czasami naciskam scisz/zglosnij i nic, az nagle od razu
    mute sie robi. Dopiero reset pomoze, ale to tez nie zawsze. Reklamowac
    to, czy ten zlom juz tak ma? A zlom to niemilosierny, przelaczanie
    kanalow to jakas porazka, szybkosc jak za czasu tych dekoderow co po
    Wizji zostaly rozdane abonentom cyfry.

  • 2. Data: 2009-12-21 10:49:58
    Temat: Re: PVR HD Philips i problemy z glosem
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Kasder* napisał(-a):

    > Od kiedy mam PVR HD Philipsa mam jakies dziwne problemy z glosnoscia
    > przez pilota. Czasami naciskam scisz/zglosnij i nic, az nagle od razu
    > mute sie robi. Dopiero reset pomoze, ale to tez nie zawsze.

    Problem pojawił się z wersją oprgramowania uaktywniającą DVB-T (nie pamiętam
    nr). Regulacja działa po resecie (odłączenie od sieci), ale tylko do momentu
    wyłączenia i włączenia dekodera z pilota. Poźniej znowu nie działa. I tak do
    usranej śmierci.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2009-12-21 11:04:13
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    net.pl
    *Big Jack* napisał(-a):

> [...]
    > pamiętam nr). Regulacja działa po resecie (odłączenie od sieci), ale
    > tylko do momentu wyłączenia i włączenia dekodera z pilota. Poźniej znowu

    Mam na myśli regulację na wyjściach RCA. Jeśli masz ten problem ze SCART, to
    sprawdź czy czasem nie podłaczyłeś TV z gniazdem MAGNETOWID

  • 4. Data: 2009-12-21 15:14:14
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    net.pl
    *Big Jack* napisał(-a):

    > Mam na myśli regulację na wyjściach RCA. Jeśli masz ten problem ze SCART,
    > to sprawdź czy czasem nie podłaczyłeś TV z gniazdem MAGNETOWID

    Nie lubię tego, ale po raz kolejny sobie odpowiem. Dzisiaj wyszła
    aktualizacja softu (96/DTT) i przywrócono regulację głośności na wyjściu
    RCA. Wreszcie :)

  • 5. Data: 2009-12-24 12:51:14
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Hej

    Widzę że znasz ten tuner. Do tej pory miałem
    Philipsa HD (ale nie PVR) i sprawował się bardzo
    dobrze. Teraz kupiłem Philipsa HD PVR i niestety
    nie działa mi automatyka 16:9/4:3 ... tuner
    mam podłączonym SCARTEM po RGB. W tunerze ustawione
    SD oraz 16:9 w TV ustawiam "ORYGINALNY" z tunerem HD
    działało to w ten sposób że tuner wysyłał sygnał
    do TV i ten przełączał 16:9/4:3 w zależności od
    ustawionego kanału (np. TVN24 szło na full screen
    natomiast TVP1 w 4:3 z pasami po bokach).

    Teraz przy takich samych ustawieniach to mi nie działa :-/

    Czy podłączenie kablem HDMI rozwiąże sprawę?
    Jakoś zawsze zapominam kupić kabel HDMI ale zaraz
    zamówię sobie gdzieś w necie.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 6. Data: 2009-12-24 17:58:37
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news.neostrada.pl
    *Tomy M.* napisał(-a):

> [...]
    >
    > Czy podłączenie kablem HDMI rozwiąże sprawę?
    > Jakoś zawsze zapominam kupić kabel HDMI ale zaraz

    Szczerze mówiąc nie wiem jak Ci pomóc, bo wprawdzie mam PVR, ale jest on
    podłączony do do TV 4:3 CRT. Dlatego też wszelkie problemy z foratami obrazu
    póki co nie dotyczą mnie. Żadna to rada, ale może spróbuj jeszcze
    pokombinować z rozdzielczościami 720 i 1080 i w połączeniu z ustawieniami
    TV. A nuż, widelec coś zadziała. Trochę OT, ale moi rodzice mają Philipsa
    6010 podłączonego SCARTEM do TV CRT 4:3 Panasonic. W ustawieniach TV jest że
    format obrazu wybierany jest automatycznie. I rzeczywiście to działa. Jak
    program jest 16:9, to ekran ładnie się przełącza do tego formatu (np.
    wsponiany przez Ciebie TVN24). Być może wszystkie, albo chociaż część
    problemów rozwiąze kabel HDMI, czego Tobie i inny mającym podobne problemy
    życzę.