  • 121. Data: 2017-09-04 15:35:15
    Temat: Re: "Pamięć wewnętrzna" telefonu.
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 3.09.2017 o 23:14, Animka pisze:

    > Umowa się skończyla kiedyś i Play poszedl w odstawkę.

    Brawo Ty :-P

    > To że Warszawa teraz to straszne zadupie to masz rację.
    > Na każdym kroku ruskie i ukraińcy, w sklepach przy kasach debile i
    > ukraińcy. Przystanki autobusowe obrzygane, syf na syfie. Co parę kroków
    > brudny zawszony bezdomny. Na ławce pod daszkiem już nie siadam chociaż
    > mnie bardzo nogi bolą. Wolę postać troche dalej, nawet jak deszcz pada.
    > HGW ma to gdzieś. Grunt, że paniusia ma czysto obok swojego  Ratusza (a
    > i tak dupę wsadza od razu w czyściutki samochodzik). Ulice po których
    > jezdżą samochody są czyste, bo je czyszczą specjalne samochody czyszczące.

    Wybacz, ale to co dzieje się w Warszawie nie interesuje mnie. Chcesz się
    wyżalić to znajdź sobie odpowiednią grupę, np pręgierz :-)

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 122. Data: 2017-09-04 16:53:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 59abbf0c$0$5155$6...@n...neostrada.pl

    > Żadne tam LTE, marzy mi się dobry zasięg zwykłego GSM, tak abym mógł dzwonić z domu
    i odbierać w nim rozmowy.

    Cóż nie jestem w temacie...
    [IMO Trybun może szukać pomocy na historii, nie tutaj...]

  • 123. Data: 2017-09-04 17:00:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RadoslawF" oobdq2$cj8$...@n...news.atman.pl

    > Jak w samochodzie zamontujesz duży silnik od motoru to szybko

    Nowoczesny samochód BMW i3 tak właśnie ma ;) w wersji wypasionej.
    (mały silnik spalinowy napędza dynamo ;) ładujące akumulator)

    Podobne rozwiązanie zastosował Ferdynand Porsche w swym czołgu -- który
    spłonął na oczach jednego z poprzedników Angeli Merkel... [Hm... Jak
    nazywał się ów kanclerz?... nie jestem mocny w historii... ach, te
    niemieckie nazwiska...]

    > nie pojedzie, poza przypadkami kiedy za samochód uznasz malucha.

    Trabant (budowany w NRD na częściach BMW z NRF/RFN) też tak ;) miaU.

  • 124. Data: 2017-09-04 17:17:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 59abb5dc$0$644$6...@n...neostrada.pl

    > Jeszcze do wczoraj katalog z świeżo zainstalowanym
    > OsmAnd był niewidoczny dla ŻADNEGO menadżera plików.

    U mnie jest widoczny bezproblemowo -- aktualizuję pliki
    map wprost z netu do telefonu (zazwyczaj są z tym problemy
    połaczeniowonetowe) -- niemal wprost do stosownego katalogu.

  • 125. Data: 2017-09-04 18:32:51
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Trybun" napisał:

    > Chyba oczywiste - po dodaniu dysk znowu jest widoczny w oknie "mój
    > komputer".

    Ale dodaniu czego do czego, skoro "Windows nie widzi karty"?
    Jak przydzielasz literki woluminom na rzekomo niewidocznym dla systemu
    nośnikom?

    > wkładam kartę SD (formatowana wcześniej pod Windows z przydzieloną
    > literką)
    > do napędu (laptop Win7) bądź zewnętrznego czytnika (stacjonarny WinXP),
    > oczywiście karta widoczna i jest możliwość eksploracji. Formatuję kartę
    > programem MTPW bez przydzielania litery, po skończeniu klikam w okno mój
    > komputer a tam okazuje się że napęd z sformatowana kartą najzwyczajniej w
    > świecie znikł.

    No pewnie, że woluminu bez przydzielonej literki nie zobaczy windziany
    eksplorator.
    Ale ty twierdzisz, że tak spreparowany nośnik staje się niewidzialny również
    dla Menedżera urządzeń, jak i Zarządzania dyskami. Otóż powtarzam - na
    *sprawnym* sprzęcie ze *sprawną* kartą tak sytuacja nie ma miejsca.

    > Jak juz pisałem - zarówno na laptopie jak i na stacjonarnym napęd z tą
    > kartą przestał być widoczny. Na co niby mam się powołać spróbować takiego
    > eksperymentu na jeszcze 100 komputerach?

    Nie musisz próbować - ja to już zrobiłem i to kilkukrotnie, zakładając
    zarówno partycje "windziane" (z literkami i bez) jak i linuksowe na potrzeby
    Link2SD (wątek obok). To nie problem Windy tylko twojego sprzętu. Nie twórz
    kolejnych mitów.
    Z mojej strony EOD.

    JoteR

  • 126. Data: 2017-09-04 19:20:53
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > "Trybun" 59abbf0c$0$5155$6...@n...neostrada.pl

    > Cóż nie jestem w temacie...
    > [IMO Trybun może szukać pomocy na historii, nie tutaj...]

    Pomocy, a niby w czym? Od kiedy to klasa uprzywilejowana może doradzać
    pokrzywdzonej? Tak że panie kolego nawet do głowy by mi nie przyszło
    pytać mieszczuchów o rozwiązania problemów będących efektem zamieszkania
    poza strefą zasięgu sieci GSM.

  • 127. Data: 2017-09-04 19:21:51
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-09-04 o 13:40, RadoslawF pisze:

    > Porównywanie baterii dwu całkiem innych gabarytami i poborem prądu
    > urządzeń uważam za bezsensowne. To ty chcesz takich porównań.
    >

    > Pozdrawiam

    Co za pobór prądu? To w telefonach są inne procesory czy pamięci niż w
    tablecie? Ekran odrzucam, bo jak już wspominałem, tablet jest używany
    głównie do czytania audiobooków, czyli jest wygaszony. A więc  co niby
    ma tak pożerać prąd w tym moim tablecie?

  • 128. Data: 2017-09-04 19:22:41
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    > map wprost z netu do telefonu (zazwyczaj są z tym problemy
    > połaczeniowonetowe) -- niemal wprost do stosownego katalogu.

    Czyli nie wiesz w czym problem. Po resecie telefonu zainstalowałem ( w
    opcjach mam zaznaczone - "instaluj na karcie SD) OsmAnd. Ze względu na
    niedobory miejsca w pamięci telefonu i limitowane łącze chciałem
    wykorzystać mapy które niedawno pobierałem z netu, i miałem zapisane na
    zewnętrznym nośniku. I jak się okazuje znalezienie folderu z
    zainstalowanym OsmAndem aby skopiować do niego pobrane wcześniej mapy
    graniczyło z niemożliwym. Program był zainstalowany ale bez widocznej
    lokalizacji, nawet zrootowanie telefonu nie pomogło w poszukiwaniach.

  • 129. Data: 2017-09-04 19:23:53
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-09-04 o 13:44, RadoslawF pisze:

    > Chyba niewłaściwie mnie zrozumiałeś.
    > Miałem na myśli że darmowe instalowane przez producenta urządzenia
    > są gorsze od wszystkiego innego.

    Chyba tak, chyba inaczej rozumiem określenie "bicie na głowę", bo jak
    dla mnie to znaczy  - najlepsze, bezkonkurencyjne.

    > Ale te dyski to jednak pod systemami innymi niż Android czy linux.
    > Czyli w temacie tej dyskusji troszkę nie na temat.
    >

    > Pozdrawiam

    Oj, swoją działalność z komputerami zaczynałem z maszynami z Linuchem na
    pokładzie. Do dzisiaj na każdym kompie obok W$ zawsze mam na dysku
    Pingwina. Z Andkiem masz rację, jestem tylko jego "surowym" użytkownikiem.

  • 130. Data: 2017-09-04 19:25:26
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-09-04 o 14:25, Animka pisze:

    > Tak, masz rację. Ubilam znowu FF bo był aktywny. Wiele aplkacji
    > powylączalam, niektóre usunęlam.
    > Mam parę aplikacji drukowania w HP i to też wylaczylam jakiś czas
    > temu, bo nie drukuje z poziomu telefonu i takie jeszcze inne dla mnie
    > nieistotne.

    Bez Roota możesz usunąć (odinstalować) tylko to co sama zainstalowałaś.
    Ja po zroogtowaniu też za bardzo nie zaszalałem w odinstalowywaniu.
    Pozbyłem się tylko tego co znam, np przeglądarkę Chrome itp programy
    których brak nie powinien w systemie bruździć.
    A swoją drogą to nawet nie wiedziałem że są programy pod Androida do
    drukowania..

    > To rzeczywiście jest problem. Nie możesz tego zgłosic, że zasiegu nie
    > masz? Może coż z tym zrobią wreszcie.

    Nie da rady.. Taka polityka państwa, władza nie mogłaby funkcjonować bez
    podziału społeczeństwa na Polskę "A" i "B"