  • 1. Data: 2019-11-26 19:14:44
    Temat: Pancerne okna cybertrucka
    Od: Marek <f...@f...com>

    Czy już może wiadomo czemu udało się je zbić mimo wcześniejszego
    pokazu braku stłuczenia "na płask"?

    https://youtu.be/9P_1_oLGREM?t=11m

    Pokaz z rzucaniem kulami kółka minut wcześniej na filmie.

    --
    Marek

  • 2. Data: 2019-11-26 19:19:50
    Temat: Re: Pancerne okna cybertrucka
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-11-26 o 19:14, Marek pisze:
    > Czy już może wiadomo czemu udało się je zbić mimo  wcześniejszego pokazu
    > braku stłuczenia "na płask"?
    >
    > https://youtu.be/9P_1_oLGREM?t=11m
    >
    > Pokaz z rzucaniem kulami kółka minut wcześniej  na filmie.

    Ponoć miały się zbić, aby było głośna o Cybertruck-u.

    Robert

  • 3. Data: 2019-11-26 19:47:46
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

> [...]
    > braku stłuczenia "na płask"?
    >
    > https://youtu.be/9P_1_oLGREM?t=11m
    >
    > Pokaz z rzucaniem kulami kółka minut wcześniej  na filmie.

    Ciekawe, czy reakcja widowni jest naturalna, czy ustawiona?
    Denerwują mnie też seriale komediowe, w których tle jest śmiech widowni
    puszczany z taśmy.
    Chcą zrobić z ludzi psy Pawłowa, czy co?

    WM

  • 4. Data: 2019-11-27 16:51:08
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 26 Nov 2019 19:47:46 +0100, WM <c...@p...onet.pl> wrote:
    > Denerwują mnie też seriale komediowe, w których tle jest śmiech
    > widowni
    > puszczany z taśmy.

    Nie wszystkie miały z taśmy, no. "Przyjaciele" były nagrywane z żywą
    publicznością.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2019-11-27 16:56:58
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 26 Nov 2019 19:19:50 +0100, Robert Wańkowski<r...@w...pl>
    wrote:
    > Ponoć miały się zbić, aby było głośna o Cybertruck-u.

    Coś w tym jest, bo tak bez oporów pozwolił stłuc drugae.

    --
    Marek