  • 1. Data: 2012-07-04 15:47:39
    Temat: Pen drive z U3
    Od: " " <u...@N...gazeta.pl>

    Poszukuje pendrive z technologia U3 (tworzy wirtualny napęd CD, z którego
    uruchamia się po podłączeniu do komputera platforma U3. Produkuje je SanDisk,
    ale nie wszystkie peny SanDiska wspierją U3.
    Ma ktoś jakiś "przećwiczony" model ? Pojemność dowolna, im tańszy, tym lepszy.

  • 2. Data: 2012-07-04 17:51:44
    Temat: Re: Pen drive z U3
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    napisa?(a):

    > Ma ktoś jakiś "przećwiczony" model ? Pojemność dowolna, im tańszy, tym lepszy.

    Tu masz wyszukiwarke kompatybilnych sprzetowo produktów:
    http://pct1.sandisk.com/NewSearch.aspx

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 3. Data: 2012-07-05 09:07:22
    Od: omega_fan <o...@n...com>

    On 07/04/2012 03:47 PM, u...@N...gazeta.pl wrote:
> [...]
    > ale nie wszystkie peny SanDiska wspierją U3.
    > Ma ktoś jakiś "przećwiczony" model ? Pojemność dowolna, im tańszy, tym lepszy.

    U3 jest lekko "zapomniane". Polecam PortableApps, ktore jest darmowe i
    mozna zainstalowac na dowolnym urzadzeniu, sa na to wszystkie najnowsze
    wersje popularnego softu jak Skype czy Firefox.

  • 4. Data: 2012-07-05 15:28:35
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Poszukuje pendrive z technologia U3 (tworzy wirtualny napęd CD, z którego
    > uruchamia się po podłączeniu do komputera platforma U3. Produkuje je
    > SanDisk,

    nie cierpię tego dziadostwa. Swego czasu musiałem się natrudzić by to
    wywalić. Wolę czysty pen bez żadnych softów.

  • 5. Data: 2012-07-05 18:20:24
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "omega_fan" <o...@n...com> wrote in message
    > U3 jest lekko "zapomniane". Polecam PortableApps, ktore jest darmowe i
    > mozna zainstalowac na dowolnym urzadzeniu, sa na to wszystkie najnowsze
    > wersje popularnego softu jak Skype czy Firefox.

    to ja polece Transcend Jetflash V85, mozna sobie wgrac na niego (softem do
    programowania kontrolera, wiec troche gimnastyki wymaga) jakies iso a na
    reszcie miec normalna partycje

    http://www.flashboot.ru/index.php?name=News&op=artic
    le&sid=29

    bardzo przyjemne rozwiazanie

    a zeby nie bylo ot:

    szukaj uzywanych Cruzer Titanium, Cruzer Contour, Cruzer Micro i sprawdz czy
    maja logo 3u bo sandisk sie juz z tego rozwiazania wycofal...
    na allegro chyba nic, ale moze gdzies sie jakies lezaki magazynowe trafia