  • 1. Data: 2015-08-06 20:19:10
    Temat: Pierdoloty
    Od: Abecoł <A...@a...wieksze.w.pl>

    Rozumiem, że każdy ma jakiegoś hopla na jakimś punkcie. Jedni zbierają
    znaczki, inni motylki, jeszcze inni jeżdżą do pracy rowerami, czy
    samosmrodami, ale są i DURNIE, co podjeżdżają PIERDOLOTAMI. I nie mówie tu o
    jakichś ścigaczach, czy innych porządnych motocyklach, tylko o PIERDOLOTACH.

    Godzina popołudniowa, wychodzi taki CHUJ OMC motocyklysta, odprowadza
    motorek 5 metrów od ściany budynku i...
    PIERD PIERD PIERD.....
    PIERD PIERD PIERD....
    PIERD PIERD PIERD...
    PIERD PIERD PIERD..
    odpala. I tak sobie stoi obok tego PIERDOLOTA i:
    PIERD PIERD PIERD....
    PIERD PIERD PIERD.....
    PIERD PIERD PIERD......
    PIERD PIERD PIERD.......
    już niby kask wkłada, ale jeszcze papierosek, jeszcze pogawędka z kolegą,
    mija kilka minut...
    PIERD PIERD PIERD...
    PIERD PIERD PIERD...
    PIERD PIERD PIERD...
    PIERD PIERD PIERD...
    Wreszcie odjeżdża - mało nie wywracając się skręcając za rogiem budynku -
    ale jego PIEEERDU PIEEERDU słychać jeszcze z odległości kilometra.

    Ok - chcesz faciu sobie posłuchać pierdzenia? To sobie wsadź wydech do uszu
    i odpal na full! Ale u siebie w domciu czy garażu, tylko dobrze się zamnij!
    Albo wejdź do komory bezechowej, odpal pierdolota na maksa i posiedź 24h!

    Ale do jasnej kurwy nędzy, nie przeszkadzaj innym w pracy!

  • 2. Data: 2015-08-07 20:38:11
    Temat: Re: Pierdoloty
    Od: SmyQ <tola005@_NOSPAM_o2.pl>

    Abecoł napisal

> [...]

    > Albo wejdĹş do komory bezechowej, odpal pierdolota na maksa i posiedĹş 24h!

    > Ale do jasnej kurwy nędzy, nie przeszkadzaj innym w pracy!

    Nie rozumiem jak ci tu mamy pomuc ? haha

  • 3. Data: 2015-08-07 20:40:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    SmyQ wrote:

    > Nie rozumiem jak ci tu mamy pomuc ? haha

    Ty możesz sobie sam łatwo pomóc. Zainwestuj w słownik ortograficzny

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 4. Data: 2015-08-30 16:33:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Abecoł A...@a...wieksze.w.pl ...

    > Wreszcie odjeżdża - mało nie wywracając się skręcając za rogiem
    > budynku - ale jego PIEEERDU PIEEERDU słychać jeszcze z odległości
    > kilometra.

    zdaje sie ze wolno stac z włączonym silnikiem maks 60 sekund - ezeli nie
    masz wystarczajaco duzo asertywnosci zeby podejsc i poprosic o wyłączenie
    silnika jezeli chce dłuzej stac - mozesz zadzwonic na policje...