  • 1. Data: 2011-09-28 21:28:51
    Temat: Pierwsza aktywacja TV satelitarnej...
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    Nadszedl czas by stac sie po raz pierwszy abonenetem platnej tv
    satelitarnej. Z tego co widzialem to najlepiej dla mnie wyglada oferta n
    w promocji Swiat HD za 59 PLN/m-c. Mam w zwiazku kilka pytan odnosnie
    tej oferty.

    Jezeli dobrze rozumiem to po zakonczeniu umowy na czas okreslony jezeli
    zrezygnuje z oferty to musze oddac dekoder do n. Jezeli mialem wersje z
    HDD to wszystkie nagrania zostana utracone bo nie ma spoosbu na
    przegranie ich cyfrowo (podlaczenie przez chincha do nagrywarki i
    mozolne kopiowanie jak za czasow VHS wykluczam). A moze za niewielka
    oplata da sie zatrzymac dekoder by wykorzytsac go np. w "n na karte".

    Jezeli wyrobilbym sobie karte kredytowa n w Multibanku i placil nia
    abonament to dostane dodatkowy rabat 10%. Za karte w banku tez nie
    zaplace bo bede placil nia abonament co zwalnia z oplaty rocznej ;)

    Aktualna promocja w n konczy sie za kilka dni. Czy sa gdzies w necie
    sprawdzone strony z przeciekami jak bedzie wygladac nastepna promocja?
    Tak jak w przypadku telefonii komorkowej gdzie portale na kilka godzin
    przed zakonczeniem aktualnej promocji publikuja juz regulaminy
    nastepnej. I wiadomo czy sie pospieszyc z aktualna promocja czy lepiej
    poczekac do jutra ;)

    Po zakonczeniu promocji jezeli zostane na czas nieokreslony i nie
    zrezygnuje z zadnego pakietu to bede placil 64 PLN/m-c zamiast 59 PLN,
    jezeli dobrze rozumiem tabelke z pliku:
    http://n.pl/nsklep/public/static/default/pdf/regulam
    iny/3.pdf

    Czy na koniec umowy dzwonia z n (jak operatorzy komorkowi) i proponuja
    jakies sensowne warunki przedluzenia umowy czy najlepiej rozwiazac umowe
    i podpisac nowa promocje? Wiem ze tego nie wiadomo do konca ale jak to
    bywalo w przeszlosci?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2011-09-29 05:31:46
    Temat: Re: Pierwsza aktywacja TV satelitarnej...
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-09-28 23:28, Marcin pisze:
> [...]
    > mozolne kopiowanie jak za czasow VHS wykluczam). A moze za niewielka
    > oplata da sie zatrzymac dekoder by wykorzytsac go np. w "n na karte".

    nagrania jak i dekoder są ich własnością.
    rozwiązujesz umowę - sprzęt oddajesz.
    jeżeli nie wypowiesz umowy na 30 dni przed końcem to automatycznie
    przedłuża się na czas nieokreślony.
    z tego co wiem, możesz przejść na "n na kartę" ale nie z dekoderem PVR.

> [...]
    > przed zakonczeniem aktualnej promocji publikuja juz regulaminy
    > nastepnej. I wiadomo czy sie pospieszyc z aktualna promocja czy lepiej

    jedna się kończy, zaczyna się następna.

    > Po zakonczeniu promocji jezeli zostane na czas nieokreslony i nie
    > zrezygnuje z zadnego pakietu to bede placil 64 PLN/m-c zamiast 59 PLN,

    przed końcem umowy wypowiadasz pisemnie, jak dostaniesz propozycję
    to podpiszesz nową umowę na podobnych, a czasem lepszych warunkach.

> [...]
    > jakies sensowne warunki przedluzenia umowy czy najlepiej rozwiazac umowe
    > i podpisac nowa promocje? Wiem ze tego nie wiadomo do konca ale jak to

    jak nie wypowiesz to sami nie zadzwonią.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 3. Data: 2011-09-29 15:13:37
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    tego nikt tutaj niewie, natomiast ja w lutym podpisałem podobną umowę za
    48zł, jako jeden z ostatnich. moze ktoś lada dzień będzie chciał taką
    umowę zakończyć, wiec scedują ją na siebie. 59zł - brzmi drogo. Ja bym
    niebrał, choć - jak sam widzisz- może być drożej.
    Może ktoś wie czy w tym roku możliwe jest jakieś "przejęcie" i radykalne
    zmiany wśród dostawców tv sat?

    ToMasz