  • 1. Data: 2011-09-27 20:36:41
    Temat: TV z PVR. Odczyt na komputerze
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    Coraz wiecej TV ma funkcje nagrywania programow na podlaczonym przez USB
    dysku. Niestety z tego co czytam to z zalozenia odczyt takich dyskow nie
    jest mozliwy na PC czy nawet innym takim samym TV. A jak wyglada to w
    praktyce? Moze jest jakies oprogramowanie ktore czyta takie dane i
    ewentualnie zapewnia konwersje do innych formatow?

    Glownie chodzi mi o TV Samsunga czy Sony. Ale chetnie sie tez dowiem o
    innych modelach.

    Czy sytuacja nie przypomina troche problemow z regionami plyt i
    odtwarzaczy DVD. Firmowy naped stacjonarny pracuje w jednym regionie a
    tani odtwarzacz z marktetu odczytuje dowolny region;)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2011-09-27 20:41:08
    Temat: Re: TV z PVR. Odczyt na komputerze
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...ru> napisał w wiadomości
> [...]
    > praktyce? Moze jest jakies oprogramowanie ktore czyta takie dane i
    > ewentualnie zapewnia konwersje do innych formatow?

    Do Ferdka DF-9000 było, choć dość kulawe.
    Przy czym tam była specjalnie formatowana cała partycja, więc dane trzeba
    było po prostu przegrać.

  • 3. Data: 2011-09-27 20:55:26
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 27 Sep 2011 22:36:41 +0200, Marcin <n...@n...ru> wrote:

    >Czy sytuacja nie przypomina troche problemow z regionami plyt i
    >odtwarzaczy DVD. Firmowy naped stacjonarny pracuje w jednym regionie a
    >tani odtwarzacz z marktetu odczytuje dowolny region;)

    wg mnie masz racje. Chodzi o to, aby tak nagrany material nie
    wydostawal sie "cyfrowo" poza urzadzenie, ktore go nagralo. Mozesz
    sobie nagrac, obejrzec i skasowac.

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2011-09-28 07:39:33
    Od: "Damian G." <d...@u...com>

    W dniu 2011-09-27 22:36, Marcin pisze:
> [...]
    > ewentualnie zapewnia konwersje do innych formatow?
    >
    > Glownie chodzi mi o TV Samsunga czy Sony. Ale chetnie sie tez dowiem o
    Zazwyczaj nagrania są szyfrowane i póki co nie jest to złamane.

    Ale są tanie (ok.150zł) settopboxy DVB-T z funkcją PVR i część z nich
    zapisuje nie zaszyfrowane pliki .ts lub .mts.
    Poszukaj na forum emitela w dziale sprzęt.

  • 5. Data: 2011-09-28 09:58:00
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 28 Sep 2011 09:39:33 +0200, "Damian G."
    <d...@u...com> wrote:

    >Ale są tanie (ok.150zł) settopboxy DVB-T z funkcją PVR i część z nich
    >zapisuje nie zaszyfrowane pliki .ts lub .mts.

    niezaszyfrowane....

    TV z PVR nagrywaja ale z czego? Z dvb-t/s z budowanych tunerow ale czy
    sa wstanie nagrac takze z wejscia HDMI (np. w celu timeshiftowania lub
    pozniejszego ogladniecia)? Wiadomo, ze z wejscia A/V nie nagraja, bo
    musialby byc przetwornik A/C i koder do mpeg-2/4 aby zapisac taki
    material na dysku.

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2011-09-29 13:54:43
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał:

    > niezaszyfrowane....

    > z budowanych tunerow

    wbudowanych?

    > sa wstanie nagrac

    W stanie. Uczył Marcin Marcina.

    Remek

  • 7. Data: 2011-09-29 14:21:19
    Od: a...@p...pl

    mea culpa...za szybko ruszam paluchami i nie zawsze wyjdzie

    --
    ThinkXtra