  • 1. Data: 2009-04-03 11:21:25
    Temat: Pierwsze badanie techniczne Wwa
    Od: marco <m...@g...com>

    Cześć

    Sprowadziłem przesliczna Yamahe MT-03 z UK i poki co nie chciałbym
    kupowac nowego reflektora - koszt > 500zl.
    Może ktoś ma zaprzyjaźnioną stację diagnostyki pojazdów w okolicach
    Wwy coby nie czepiała się tego szczegółu ?

    --
    Pozdro.
    marco

  • 2. Data: 2009-04-03 11:27:07
    Temat: Re: Pierwsze badanie techniczne Wwa
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!

    "marco" <m...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...
[...]

    *****

    Znam. Zalatwisz wszystko przez telefon. Zadzwon na 997 i podaj swoje dane,
    Marku.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 3. Data: 2009-04-03 11:31:08
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Kefir pisze:

    > Znam. Zalatwisz wszystko przez telefon. Zadzwon na 997 i podaj swoje
    > dane, Marku.

    brak seksu czy motocykla ?

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 4. Data: 2009-04-03 11:40:03
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    "Piotr May" <p...@r...pl> wrote in message

    > brak seksu czy motocykla ?

    Nie pomoge Ci wybrac, Piotrze. Moge jedynie wspolczuc. Zdecyduj sam lub
    spytaj Avisse.

  • 5. Data: 2009-04-03 11:43:06
    Od: AlF <s...@g...com>

    Kefir wrote:

    > "Piotr May" <p...@r...pl> wrote in message

    > Nie pomoge Ci wybrac, Piotrze. Moge jedynie wspolczuc. Zdecyduj sam lub
    > spytaj Avisse.

    a moze obydwu ;-) ?

  • 6. Data: 2009-04-03 12:23:56
    Od: Piotr May <p...@r...pl>