  • 1. Data: 2009-04-03 11:42:31
    Temat: czy bedziemy miec w tym roku motogp do pobrania
    Od: AlF <s...@g...com>

    pyta Alf

  • 2. Data: 2009-04-03 11:44:34
    Temat: Re: czy bedziemy miec w tym roku motogp do pobrania
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Czesc

    Ja tam juz ogladalem jak Stoner odebral kluczyki od BMW 135 za pierwsze
    kwalifikacje :)
    SportKlub - i caly sezon bedzie

    Tytus

  • 3. Data: 2009-04-03 11:48:29
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Czesc

    Uzytkownik "AlF" <s...@g...com> napisal w wiadomosci
    > pyta Alf

    Tez jestem ciekaw :).

    pozdr.
    Mystik

    PS. Ja nie mam dostepu do GP, niestety.

  • 4. Data: 2009-04-03 12:08:02
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 3 Kwi, 13:48, "Mystik" <m...@p...pl> wrote:

    > PS. Ja nie mam dostepu do GP, niestety.

    a kto w ogóle to będzie pokazywał w tym roku?

    - gildor

  • 5. Data: 2009-04-03 12:12:06
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):

    > a kto w ogóle to będzie pokazywał w tym roku?

    scigacz.pl

    i co, gupio wam?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 6. Data: 2009-04-03 12:15:33
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 3 Kwi, 14:12, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    > scigacz.pl
    >
    > i co, gupio wam?

    nam? znaczy mi i mojemu motocyklu czy coś innego masz na myśli?

    - gildor

  • 7. Data: 2009-04-03 12:17:34
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    gildor pisze:

    > a kto w ogóle to będzie pokazywał w tym roku?

    Sportklub - Telewizja Cyfrowa N

    uff, mam :)

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 8. Data: 2009-04-03 12:19:20
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Piotr May pisze:

    > Sportklub -

    http://www.sportklub.pl/content/blogcategory/11/68/l
    ang,pl/

    spis telewizji w ktorych jest sportklub

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 9. Data: 2009-04-03 12:29:24
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Norbi pisze:

    > A masz z recorderem ?
    > no to wiesz juz co masz zrobic... :)
    >
    > Wdziecznosc ogolu - bezcenna... :)

    Bedziesz do mnie przyjezdzal ogladac czy przekazesz mi sposob jak toto
    wydobyc z tego recordera ?

    :)

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 10. Data: 2009-04-03 12:32:27
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):

    > nam? znaczy mi i mojemu motocyklu czy coś innego masz na myśli?

    mialem na mysli cale to wasze obcegowe foróm

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki