  • 91. Data: 2010-06-07 12:53:06
    Temat: Re: Pies przegryz? opone :)
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
    news:huij08$g0d$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Miecio" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > On zawsze bredzi.
    > Pewnie mu się płot z parkanem pozajączkował.

    MITOMAN PLONK WARNING!!!!!

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 92. Data: 2010-06-07 12:54:51
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-06-07 12:52, kamil pisze:

    > "Miecio" <m...@w...pl> wrote in message

    > Ja bredze? To nie moj pies ucieka.

    A maiłeś chociaż psa?? Fakt, że moje psy mają większą budę niż ty
    mieszanie nie uprawnia Cię do ujadania w ich kierunku.

  • 93. Data: 2010-06-07 12:55:35
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > A maiłeś chociaż psa?? Fakt, że moje psy mają większą budę niż ty
    > mieszanie nie uprawnia Cię do ujadania w ich kierunku.

    Widzisz - bude postawiles, to i z dwumetrowym ogrodzeniem z grubych pretow
    dasz rade. Chyba, ze pies takie predy chrupie na sniadanie, wtedy pytan nie
    mam.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 94. Data: 2010-06-07 12:58:51
    Temat: Re: Pies przegryzł oponę :)
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 7-06-2010 11:51, Miecio pisze:

    > Wiesz, czasem niezależnie od właściciela pies porostu ucieknie z ogrodu.
    > Ciekawe jak ty byś się czuł jakby ktoś zabił ci psa, kota czy papugę.
    > Dla wielu pies jest jak członek rodziny. Może zabijemy ci córkę??
    >
    > Miejsce psa jest za ogrodzeniem - ale fakt, że pies uciekł nie jest
    > argumentem za tym żeby go zabić.

    Pies uciekł, bo ogrodzenie było źle zabezpieczone. Siatka za słaba, za
    niska...cokolwiek. Jak pies jest za duży zrób mu klatkę.
    Ale załóżmy, że uciekł. Właściciel powinien psa szukać, zainteresować
    się, co się z nim dzieje, gdzie jest. I wyciągnąć odpowiednie wnioski.
    Jak masz małe dziecko wiesz, co robi. Czy siedzi w ogrodzie, czy bawi
    się przy ruchliwej drodze, czy poszło nad staw. Jak tracisz je z oczu
    natychmiast szukasz. Na tym polega odpowiedzialność za dziecko, które
    nie przewiduje konsekwencji swoich działań.
    Z psem IMO powinno być tak samo. Odpowiadasz za psa, za to co zrobi. Czy
    kogoś ugryzie, czy wpadnie pod koła i przy okazji rozwali komuś
    samochód, czy tylko obsika koło.

    Mam kolegę, który jest właścicielem owczarka. Zawsze jak mu "ucieknie",
    to kolega ma ubaw bo pies poleciał za suką, niech sobie por**** i wróci.
    Krew mnie wtedy zalewa, bo ten pies gdzieś, poza kontrolą, sobie biega.

    M.

  • 95. Data: 2010-06-07 13:11:42
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Grzegorz Prędki pisze:

    > To nie jest tak, ze pies pobiegnie ten swoj max po kazdym podlozu. Jesli
    > droga byla wiejska, dziurawa, to tez nie da rady.

    Szczerze? Jeśli będe miał problem z agresywnym psem, to średnio mnie
    będzie obchodziła nawierzchnia. Jeśli zajdzie taka potrzeba to ukręce łeb.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 96. Data: 2010-06-07 13:18:36
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał
    w wiadomości grup
    a.pl...

    > Wiesz, moj spaniel potrafil biec rowno z autem okolo 45km/h tylko, ze psy
    > maja tak, ze jak im auto zacznie choc odrobine uciekac to odpuszczaja.

    to zalezy od psa, moj obecny ten prawdopodobnie wymieszany z chartem,
    wyprzedza i zabiega droge, jeden z poprzednich jak jezdzilem na motorynce,
    probowal w biegu lapac za przednie kolo, pewnie tak jakby sie zachowywal na
    polowaniu i lapal za lapy sciganego zwierzaka

    > Rotweiler nie w zyciu nie pobiegnie 50km/h.

    tu sie spierac nie bede, wiem tylko ze mieszanka rotka z on, da rade w tych
    okolicach biec i to po wiejskiej/lesnej drodze

  • 97. Data: 2010-06-07 13:22:05
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał
    w wiadomości grup
    a.pl...

    > Dla psa ktory wazy conajmniej 50kg, wez zacznij pisac bajki, ale nie o
    > psach, bo malo o nich wiesz.

    dalego idace wnioski, biorac pod uwage ze nie precyzowalem rasy i wagi ;)

  • 98. Data: 2010-06-07 13:26:25
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2010-06-07 13:22, szerszen pisze:

    > Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>
    > napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > dalego idace wnioski, biorac pod uwage ze nie precyzowalem rasy i wagi ;)

    Pisal, ze rotweiler.

  • 99. Data: 2010-06-07 13:27:46
    Od: to <t...@a...xyz>

    kamil wrote:

    > Lyse paly albo hip-hopowcy z boomboksami w miescie to tez norma.

    Raczej niezbyt.

  • 100. Data: 2010-06-07 13:44:51
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    kamil pisze:
    (...)
    > Znaczy jesli jakis pies zacznie biegac dookola mojego dzieciaka, ja
    > zamiast zastanawiac sie czy on grzeczny i lubi kombinowac, czy moze
    > zaraz rzuci sie z zebami, mam chodzic po wsi od domu do domu i pytac,
    > czy aby nie Twoj?

    Cóż, zawsze możesz taki test zdać, albo oblać. Z tego co piszesz nie
    masz szans na zaliczenie. Przykład z urlopu sprzed kilku lat
    - siedzimy sobie przy grillu, przed domkami, biegają dzieciaki.
    Pojawia się pies - na moje oko golden retriever, już nie najmłodszy.
    Stoi przez chwilę, podbiegł do dzieciaków, zawołałem, przyszedł.
    Patrzył w talerze - takie psie żebranie :) Pogłaskałem, zacząłem
    szukać jakichś danych na obroży, ewentualnie tatuażu. Znalazłem numer
    telefonu, zadzwoniłem, odebrał właściciel, który bardzo dziękował
    za telefon i chwilowe przygarnięcie towarzysza. Wyjaśniłem gdzie
    przebywamy, po kilkunastu minutach przejechał - okazało się, że
    zawsze mu na urlopie ucieka i trzeba go szukać.

    Ty byś rozumiem uśpił stworzenie, ponieważ może być groźnie,
    ponieważ to pies?