  • 1. Data: 2010-06-07 09:55:39
    Temat: Pies przegryzł oponę :)
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    witajcie
    żona wróciła wczoraj do domu, upaprana zmianą opony zapytałem się co się
    stało, a ona na to pies ogryzł jej oponę. Faktycznie widać taki szerszy
    ślad i raczej to nie był gwóźdź. Spotkaliście się z takim przypadkiem?
    Trochę śmiać mi się chciało jak o tym opowiadała, bo przecież to chyba
    mało realne? :) Pies powędrował do nieba i w sumie nie wiem czy
    słusznie, bo może to nie jego wina :D

    --
    krzysiek82

  • 2. Data: 2010-06-07 10:24:45
    Temat: Re: Pies przegryzł oponę :)
    Od: DoQ <p...@g...com>

    krzysiek82 pisze:

    > Trochę śmiać mi się chciało jak o tym opowiadała, bo przecież to chyba
    > mało realne? :) Pies powędrował do nieba i w sumie nie wiem czy
    > słusznie, bo może to nie jego wina :D

    Pieska zraniłeś? ;-)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2010-06-07 10:25:40
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Trochę śmiać mi się chciało jak o tym opowiadała, bo przecież to chyba
    > mało realne? :) Pies powędrował do nieba i w sumie nie wiem czy słusznie,

    Możliwe przy oponie na dużym profilu i bez wzmocnionego oplotu bardzo
    możliwe, mi się tak zdarzyło, tzn mój pies przegryzł opone sąsiadowi.
    Oczywiście pies nie moze przypominac sporego kota tylko psa.

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 4. Data: 2010-06-07 10:26:22
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    DoQ pisze:
    > Pieska zraniłeś? ;-)

    ja nie, tylko żona zafundowała mu wieczny sen, może i lepiej podobno
    kilka dni wcześniej odgryzł komuś tablice rejestracyjną, a gdyby to było
    małe dziecko to by była tragedia.

    --
    krzysiek82

  • 5. Data: 2010-06-07 10:34:46
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-07 09:55, krzysiek82 wrote:
> [...]
    > Trochę śmiać mi się chciało jak o tym opowiadała, bo przecież to chyba
    > mało realne? :) Pies powędrował do nieba i w sumie nie wiem czy

    no jak to - mi często się coś w opony wkręca - zaliczyłem już dwie kury,
    fretke i trzy gołębie. Na szczęście wkręcający się byli małego kalibru,
    więc opony nie udało im się odgryźć.

    http://www.youtube.com/watch?v=BAc9k7vJ9Zk ;-)

  • 6. Data: 2010-06-07 10:49:36
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > ja nie, tylko żona zafundowała mu wieczny sen, może i lepiej podobno
    > kilka dni wcześniej odgryzł komuś tablice rejestracyjną

    ROTFL? Uśpić psa bo przegryzł oponę?

    > a gdyby to było
    > małe dziecko to by była tragedia.

    Ale to nie było małe dziecko.

  • 7. Data: 2010-06-07 10:52:10
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > ROTFL? Uśpić psa bo przegryzł oponę?

    fakt może pochopnie zadziałała, ale wiesz jak to jest na wsi, psy
    biegają luzem i ganiają za wszystkim co jedzie ulicą ;/

    --
    krzysiek82

  • 8. Data: 2010-06-07 10:54:31
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > fakt może pochopnie zadziałała, ale wiesz jak to jest na wsi, psy
    > biegają luzem i ganiają za wszystkim co jedzie ulicą ;/

    Więc tym bardziej nie rozumiem jak można takiego uśpić...

  • 9. Data: 2010-06-07 10:58:56
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > Więc tym bardziej nie rozumiem jak można takiego uśpić...

    częściowo ją rozumiem, sam uciekałem jakieś dwa miesiące temu skuterem
    (50tką więc szału nie ma) przed rozwścieczonym rodwajlerem skubaniec
    cały czas szedł równo ze mną, nogi do góry i do przodu, dopiero po
    jakimś czasu odpuścił, a gdyby tamtędy jechał rowerem to bym pewnie
    teraz w szpitalu jeszcze leżał albo w piachu :)

    --
    krzysiek82

  • 10. Data: 2010-06-07 11:01:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Więc tym bardziej nie rozumiem jak można takiego uśpić...

    Nie rozumiesz sposobu czy celu?
    Cel jest łatwiejszy do wykonania niż uśpienie głupiego właściciela.