  • 1. Data: 2014-09-08 12:17:20
    Temat: Pijani kierowcy
    Od: Shrek <...@w...pl>

    http://wyborcza.pl/1,87648,16602549,Wyrok_za_poslusz
    enstwo.html#MT

    Ktos jeszcze twierdzi, że policjantom zależy na bezpieczeństwie a nie
    statystykach?

    Prawdę mówiąc mam nadzieję, że to kaczka dziennikarska, bo taki stopień
    kurewstwa jest w sumie wystarczający, żeby fabrykować dowody.

    Shrek

  • 2. Data: 2014-09-08 12:26:05
    Temat: Re: Pijani kierowcy
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2014-09-08 12:17, Shrek pisze:
> [...]
    >
    > Prawdę mówiąc mam nadzieję, że to kaczka dziennikarska, bo taki stopień
    > kurewstwa jest w sumie wystarczający, żeby fabrykować dowody.

    To dowodzi także, że te ustawowe promille i sposób ich pomiaru nie ma
    jednoznacznego związku z autentycznym stanem fizycznym kierowcy.

  • 3. Data: 2014-09-08 12:37:47
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 08 Sep 2014 12:17:20 +0200, Shrek

    > Prawdę mówiąc mam nadzieję, że to kaczka dziennikarska,

    Nie wiem co za kaczka, bo nie mogę przeczytać. :>

    > żeby fabrykować dowody.

    Nie wystarczy iść do domu i się przespać jak człowiek zamiast spać za
    kółkiem -- a potem jeszcze na prośbę policjanta (?) jeździć pod wpływem? :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 4. Data: 2014-09-08 12:47:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-09-08 12:37, Myjk wrote:
> [...]
    >
    > Nie wystarczy iść do domu i się przespać jak człowiek zamiast spać za
    > kółkiem -- a potem jeszcze na prośbę policjanta (?) jeździć pod wpływem? :P

    Czyli przeczytałeś;)

    W skrócie - policjant zapukał do domu, żeby przestawić samochód, bo
    kogoś zastawili, a po akcji kazał dmuchać i wyszło 1 z kawałkiem.

    Shrek.

  • 5. Data: 2014-09-08 13:08:41
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 8 września 2014 12:17:20 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:
> [...]
    >

    > Prawdę mówiąc mam nadzieję, że to kaczka dziennikarska, bo taki stopień
    >
    > kurewstwa jest w sumie wystarczający, żeby fabrykować dowody.

    Półtora litra płynów to prawie dzienne zapotrzebowanie człowieka na wodę. Ktoś kto
    dla smaczku wypija trzy piwa na raz to nałóg i nie powinien mieć PJ. Żeby to jeszcze
    był piątek albo sobota i przy okazji jakiejś wyższej niż uchlanie się do lustra
    okazji by spożywał. Ale on rano do pracy miał iść. Czyli w Środku tygodnia to było.
    Po jednym piwie policja nie miała by szans na próbę ukarania. Miałby za mało alkoholu
    we krwi.

  • 6. Data: 2014-09-08 13:11:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-09-08 13:08, k...@g...com wrote:
    enstwo.html#MT

    > Półtora litra płynów to prawie dzienne zapotrzebowanie człowieka na wodę. Ktoś kto
    dla smaczku wypija trzy piwa na raz to nałóg i nie powinien mieć PJ.

    Picie trzech piw zabronione nie jest.

    > Żeby to jeszcze był piątek albo sobota i przy okazji jakiejś wyższej niż uchlanie
    się do lustra okazji by spożywał. Ale on rano do pracy miał iść. Czyli w Środku
    tygodnia to było.

    Ale to bez związku z tematem.

    Shrek.

  • 7. Data: 2014-09-08 13:16:21
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 08 Sep 2014 13:11:43 +0200, Shrek

    > Picie trzech piw zabronione nie jest.

    No nie, jest zabronione wsiadanie za kółko...

    --
    Pozdor Myjk

  • 8. Data: 2014-09-08 13:18:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 08 Sep 2014 12:47:08 +0200, Shrek

    > W skrócie - policjant zapukał do domu, żeby przestawić samochód, bo
    > kogoś zastawili, a po akcji kazał dmuchać i wyszło 1 z kawałkiem.

    Ale sugerujesz, że policmajster wiedział że koleś jest pijany i specjalnie
    go, siłą (może perswazji?), wsadził za kółko?

    --
    Pozdor Myjk

  • 9. Data: 2014-09-08 13:28:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-09-08 13:18, Myjk wrote:

    > Ale sugerujesz, że policmajster wiedział że koleś jest pijany i specjalnie
    > go, siłą (może perswazji?), wsadził za kółko?

    Sugeruje, że skoro skończyło się na badaniu alkomatem, to raczej
    podejrzewał wcześniej jak z nim rozmawiał, a nie po tym jak przestawił
    samochód. Tak sugeruje, że wiedział i zrobił to specjalnie dla
    "sukcesu". Może nie siłą, ale jednak. O ile artykuł oddaje to co się stało.

    Shrek.

  • 10. Data: 2014-09-08 13:29:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-09-08 13:16, Myjk wrote:
    > Mon, 08 Sep 2014 13:11:43 +0200, Shrek

    > No nie, jest zabronione wsiadanie za kółko...

    No jest - przecież nikt nie kwestionuje. Ale nie o to chodzi.