  • 1. Data: 2012-04-25 23:22:04
    Temat: Placeholder w aplikacji. Jak to nazwać po polsku?
    Od: igrek <...@...com>

    Witam,
    Mam aplikację, gdzie klient może samodzielnie edytować szablon e-maila z
    przypomnieniem o czymś tam. W polach textarea z treścią e-maila są
    poumieszczane różne placeholdery, np. #DATA#, #GODZINA#, które to są
    automagicznie zamieniane przez aplikację na właściwe dane (mało ważne jak).
    Pytanie zasadnicze. Jakim słowem sensownie zastąpić słowo "placeholder"
    w formularzu dla zwykłego usera? Różne słowniki podają np. wypełniacz,
    symbol zastępczy, znak-wypełniacz, ale mam wątpliwości, czy zwykły user
    zrozumie co to znaczy.
    Jakieś propozycje panie i panowie?

    --
    igrek

  • 2. Data: 2012-04-25 23:41:03
    Od: Konrad Karpieszuk <k...@g...pl>

    Dnia Wed, 25 Apr 2012 23:22:04 +0200, igrek napisał(a):

> [...]
    > w formularzu dla zwykłego usera? Różne słowniki podają np. wypełniacz,
    > symbol zastępczy, znak-wypełniacz, ale mam wątpliwości, czy zwykły user

    nie chce mi sie teraz logowac na allegro, ale sprawdz wlasnie tam. tam
    jest opcja robienia szablonow i mozna tam wstawiac takie 'znaczniki' (moze
    to dobre slowo?), zobacz jak je nazwali

    --
    pozdrawiam, Konrad Karpieszuk
    http://tradematik.pl - wtyczka do WordPress

  • 3. Data: 2012-04-26 21:37:41
    Od: igrek <...@...com>

    On 25.04.2012 23:41, Konrad Karpieszuk wrote:
    > nie chce mi sie teraz logowac na allegro, ale sprawdz wlasnie tam. tam
    > jest opcja robienia szablonow i mozna tam wstawiac takie 'znaczniki' (moze
    > to dobre slowo?), zobacz jak je nazwali

    Może i "znacznik" będzie najbardziej trafne. Na razie zostanę przy tym.
    Dzięki.

    --
    igrek