  • 1. Data: 2012-06-03 12:58:42
    Temat: Plaga ofert pozycjonowania
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    Witam,

    Zapewne prawie każdy z Was zetknął się z (ocierającymi się o spam) mailami z
    ofertami pozycjonowania stron www. Zastanawiam się, co te osoby właściwie
    próbują mi sprzedać? Jakie metody pozycjonowania? Na ile skuteczne i uczciwe?

    Pozdrawiam,

    latet

  • 2. Data: 2012-06-03 13:32:09
    Temat: Re: Plaga ofert pozycjonowania
    Od: Hikikomori Mint <h...@a...pl>

    On 03.06.2012 12:58, Latet wrote:
> [...]
    > mailami z ofertami pozycjonowania stron www. Zastanawiam się, co te
    > osoby właściwie próbują mi sprzedać? Jakie metody pozycjonowania? Na ile

    Nie wazne! Wazne zlowic jelenia!

    ;)

    --

    nie wiedzialem, ze plyte wydalem ;)
    http://elscar.bandcamp.com/album/hikikomori

    Polacy, nic się nie stało... Mamy EURO, nie mamy kolejnych firm.
    http://www.weszlo.com/news/10511-Firmy_padaja_a_rzad
    _robi_propagandowa_szopke

    http://biznes.onet.pl/wideo/upadlo-juz-300-polskich-
    firm,76784,w.html

  • 3. Data: 2012-06-03 14:20:03
    Od: rePeter <n...@s...no>

    Sun, 3 Jun 2012 12:58:42 +0200
    "Latet" <l...@l...pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Zapewne prawie każdy z Was zetknął się z (ocierającymi się o spam)

    To nie "ocieranie się o spam", to po prostu spam.
    Od razu trafia do serwerowej czarnej dziury i na SpamCopa.

    --
    Piotr Grzegorzyca pozdrawia
    http://komputerowe.zakamarki.net

  • 4. Data: 2012-06-03 16:27:50
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Sun, 3 Jun 2012 12:58:42 +0200, Latet napisał(a):

> [...]
    > próbują mi sprzedać? Jakie metody pozycjonowania? Na ile skuteczne i uczciwe?

    Jeśli ktoś Ci przysyła na maila "ot tak" ofertę pozycjonowania, to z
    założenia przyjmij że będzie niewiele warta i nie ma sensu zawracać sobie
    głowy.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 5. Data: 2012-06-03 20:27:53
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > Jeśli ktoś Ci przysyła na maila "ot tak" ofertę pozycjonowania, to z
    > założenia przyjmij że będzie niewiele warta i nie ma sensu zawracać sobie
    > głowy.

    Nie mam zamiaru korzystać. Po prostu z ciekawości - co oni mogą zaproponować
    innego, niż zamieszczanie linków do moich stron gdzieś tam? (plus ew. działania
    wewnątrz strony, które dobry, zorientowany w temacie pozycjonowania webmaster i
    tak już zrobił).

    latet

  • 6. Data: 2012-06-03 20:53:02
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Sun, 3 Jun 2012 20:27:53 +0200, Latet napisał(a):

> [...]
    > wewnątrz strony, które dobry, zorientowany w temacie pozycjonowania webmaster i

    Szczerze, to sam się webmasterką parałem i z perspektywy czasu widzę, jak
    mało wtedy wiedziałem o SEO, a jednocześnie tak bardzo przekonany byłem, że
    wiem wszystko :)

    Dobry pozycjoner może naprawdę "zaczarować" witrynę i zrobić z niej niezłą
    maszynkę sprzedażową, o ile zachowane będą dodatkowe czynniki (jakość
    oferty, pracownicy potrafiący sprzedawać przez internet, dopasowana do
    potrzeb klientów witryna).

    Większość witryn w sieci nie jest przygotowana do obsługi klientów, a
    optymalizacja dla Google jest zwykle "taka se". Przez jakieś 6-7 lat
    witryny klientów w których niczego ważnego bym nie poprawił spotkałem chyba
    z 2 razy :)

    Ale - skoro już robię taki wywód - przestrzegam przed SEO! :) Większość
    biznesów z racji bardzo słabego dopasowania do specyfiki internetu nie
    uzyskuje wymiernych korzyści względem kosztów jakie niesie pozycjonowanie i
    najczęściej nie chcą tego zmieniać.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net