  • 1. Data: 2011-04-14 09:38:40
    Temat: Play - awaria systemu billingowego ?
    Od: Piotr <i...@a...pl>

    Witam
    Wczoraj sprawdzając kodem *101# numer w abonamencie otrzymałem
    informacje, że nagle mam 35,90 zł ponad abonament ( Play dla Firm 75 z
    ośmioma godzinami rozmów do wszystkich i nielimitowanymi w sieci i
    stacjonarne ). Oczywiście "nadwyżka" nie ma to żadnego pokrycia z
    billingiem ( wykorzystałem może z 1,5 godziny poza sieć ). Taka sama
    kwota jest pokazywana w Play24. Konsultant potwierdził, że mają jakiś
    problem od 11.04.
    Na drugim numerze jeszcze wyższa kwota.
    Mam nadzieje, że nie doliczą mi tej kwoty do faktury ( okres
    rozliczeniowy 10.03-9.04 ).

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2011-04-15 06:16:38
    Temat: Re: Play - awaria systemu billingowego ?
    Od: Adrian <a...@g...pl>

    W dniu 2011-04-14 11:38, Piotr pisze:
> [...]
    > problem od 11.04.
    > Na drugim numerze jeszcze wyższa kwota.
    > Mam nadzieje, że nie doliczą mi tej kwoty do faktury ( okres

    Jakiś czas temu miałem podobną sytuację. Konsultant też powiedział, że
    mają problem z systemem billingowym i że moje smsy i połączenia zostaną
    na koniec miesiąca rozliczone prawidłowo.
    Dodam, że w tym miesiącu rozliczeniowym, gdy sprawdzałem saldo konta
    przez Play24 nie miałem już żadnych informacji o jego stanie, nie
    wiedziałem ile minut i ile smsów pozostało, w sumie głównie zależało mi
    na smsach, bo stan minut kodem (*101#) można było sprawdzać bezproblemowo.
    Oczywiście faktura VAT na koniec miesiąca NIE uwzględniła tych inaczej
    rozliczonych minut i smsów, było tak jakby tego zdarzenia nie było, ale
    doszła opłata za połączenie z ... konsultantem :P
    Pozdrawiam
    -Adrian

  • 3. Data: 2011-04-15 19:05:25
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    W dniu 2011-04-15 08:16, Adrian pisze:
> [...]
    > rozliczonych minut i smsów, było tak jakby tego zdarzenia nie było, ale
    > doszła opłata za połączenie z ... konsultantem :P

    Gorzej bedzie jak im calkiem padnie billing. Bezpieczniej na karcie
    siedziec :P

    --
    www.ogloszenia.krakow.pl