  • 1. Data: 2009-10-18 13:09:57
    Temat: Play fresh - pakiety on-line w modemie HSDPA - pytania praktyczne
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Jestem poważnie zainteresowany wykorzystaniem tych pakietów:

    http://web.playmobile.pl/pl/play-karta/promocje/paki
    ety_play_online_w_telefonie/index.html

    Ale ponieważ nie posiadam jeszcze modemu HSDPA to się trochę cykam.
    Naczytałem się tu o różnych cudach w tej sieci. Pożyczyłem modem HSDPA (
    Option Icon 225, tylko na testy na pół godziny, nie było możliwości
    aktywacji pakietów itd ) i włożyłem Play Fresh. Połączyłem się z siecią
    bez problemu. Teraz pytanie:

    Czy na pewno mogę w modemie HSDPA wykorzystać kartę Play Fresh i te
    pakiety? Nie założyli jakiejś "sztucznej" blokady na to? Technicznie nie
    powinno być problemu.

    W BOKu twierdzą, że wykorzystanie Play Fresh w modemie HSDPA jest
    niemożliwe. Tu oczywiście pieprzą głupoty ( sam sprawdziłem, że jest
    inaczej ) ale z pakietami już może być inaczej. Sprawdził to ktoś?

    Od razu uprzedzam nadgorliwych: nie chcę oddzielnej usługi "Play on line
    na kartę"
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |