  • 1. Data: 2009-02-11 08:50:23
    Temat: Play + kurier GLS a dokumenty potrzebne do podpisania umowy
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Bede dzisiaj podpisywal umowe Playem przez kuriera.
    Ksero dowodu mam a jako drugi dowod poswiadczajacy
    wybralem poprzednie rachunki z Plusa,
    ale niestety - dostaje od nich rachunki w formie elektronicznej.

    Czy do podpisania umowy wystarczy wydruk rachunkow z Plusa?
    (ile faktur wstecz?)

    Niestety zaswiadczenia o zatrudnieniu nie mam
    i nie bedzie mnie dzisiaj w pracy - stad kolejne pytanie:
    Czy ew. moge pokazac kurierowi umowe o zatrudnieniu (ksero + oryginal)?

  • 2. Data: 2009-02-11 17:15:12
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Q" napisał:

    > Bede dzisiaj podpisywal umowe Playem przez kuriera.
    > [...]
    > Niestety zaswiadczenia o zatrudnieniu nie mam

    Pewnie do tej pory już się kurier zjawił, więc z ciekawości zapytam: dowód
    wystarczył? Bo w salonie teraz znowu tylko na dowód, chociaż w listopadzie
    żądali wszelkich możliwych papierów, z zaświadczeniem o stonce włącznie.
    Właśnie chcąc uniknąć ganiania się z kurierem po mieście i użerania z
    papierami odżałowałem zniżkę i umowę podpisałem w salonie.

    JoteR

  • 3. Data: 2009-02-11 19:00:04
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Pewnie do tej pory już się kurier zjawił, więc z ciekawości zapytam: dowód

    okazalo sie, ze to jednak nie kurier z playem -
    ten powinien byc jutro i po obczajeniu sprawy dam znac :)

  • 4. Data: 2009-02-11 19:00:45
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "JoteR" news:gmv13a$k8g$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > Właśnie chcąc uniknąć ganiania się z kurierem po mieście i użerania z
    > papierami odżałowałem zniżkę i umowę podpisałem w salonie.

    Czy z twojej wypowiedzi mam rozumieć, że w chwili obecnej wchodząc do salonu
    i po okazaniu dowodu osobistego (bez zaświadczeń o zarobkach/zatrudnieniu,
    pokazaniu kart kredytowych itp.) można nabyć aktywację w Play'u? np.
    MixPlus?

    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2009-02-11 20:50:44
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Edward Malinowy pisze:
> [...]
    > i po okazaniu dowodu osobistego (bez zaświadczeń o zarobkach/zatrudnieniu,
    > pokazaniu kart kredytowych itp.) można nabyć aktywację w Play'u? np.

    nie
    MixPlusa możesz nabyć trzy salony dalej w Plusie ;)

  • 6. Data: 2009-02-11 21:18:10
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "osiek" news:gmve7j$q2r$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > nie
    > MixPlusa możesz nabyć trzy salony dalej w Plusie ;)

    Przepraszam najmocniej! - swój post w tym temacie pisałem na raty
    przeglądając jednocześnie ofertę MixPlus'a i tak jakoś ta nazwa się mi tutaj
    wplątała.

    Ale przechodząc do sedna sprawy - jak ma się zakup aktywacji w Play'u do tej
    całej papierkologii i wszelakich zaświadczeń, że nie masz zamiaru nikogo
    wydymać...

    PS. I pomyśleć, że na dowód można by było nabywać wiele rzeczy gdy by nie
    paru debili, którzy wystawili bolesną wizytówkę dość znacznej części
    społeczeństwa... :(

  • 7. Data: 2009-02-11 22:56:16
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Edward Malinowy" napisał:

> [...]
    > i po okazaniu dowodu osobistego (bez zaświadczeń o zarobkach/zatrudnieniu,
    > pokazaniu kart kredytowych itp.) można nabyć aktywację w Play'u?

    Biorąc w listopadzie ub. roku abonament (dla żony) zażądano ode mnie
    zaświadczenia o zatrudnieniu i bodajże zarobkach. Jako że nikt nie był w
    stanie wystawić mi takowej bumagi, więc wziąłem abonament na swoją firmę,
    targając do salonu walizkę dokumentów. Dlatego jak pomyślałem, że biorąc
    teraz z e-shopu będę musiał kurierowi wciskać kopie regonów, nipów, wpisów
    do ewidencji i tym podobnego śmiecia - odpuściłem sobie tę zniżkę i polazłem
    do salonu (26 stycznia), a jakże - z walizką. Jakie było moje zdziwienie,
    gdy tym razem zażądano ode mnie tylko dowodu osobistego. Stąd moje
    zaciekawienie, czy również kurierowi wystarczy dowód osobisty, i czy tylko
    do wglądu, czy też trzeba zaopatrzyć się w kserokopię.

    JoteR

  • 8. Data: 2009-02-12 07:02:30
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > zaciekawienie, czy również kurierowi wystarczy dowód osobisty, i czy tylko
    > do wglądu, czy też trzeba zaopatrzyć się w kserokopię.

    ciekawe...
    tak czy siak z tego co pisali na stronie,
    to jesli kurier dostarcza przesylke to chca
    dowod osobisty plus
    zaswiadczenie o zatrudnieniu
    lub zaswiadczenie o zameldowaniu
    lub ostatnie (tylko ile?) rachunkow z umowy na abo.

    wybralem rachunki, bo nie chcialo mi sie latac do babki z kadr,
    ale potem zajarzylem, ze od dawien dawna mam
    rachunki w formie elektronicznej :),
    no ale dzisiaj powinien byc kurier, wiec sie okaze co musze miec :)

  • 9. Data: 2009-02-12 19:55:26
    Od: Rafal <r...@p...onet.pl>

    On Wed, 11 Feb 2009 09:50:23 +0100
    "Q" <n...@s...pl> wrote:

> [...]
    > i nie bedzie mnie dzisiaj w pracy - stad kolejne pytanie:
    > Czy ew. moge pokazac kurierowi umowe o zatrudnieniu (ksero +

    Kupujac tel i abo w e-shopie play, kurier wzial kserokopie dokumentow
    ktore byly w umowie tj w moim przypadku dowod osobisty i ksiazeczka
    wojskowa.
    Nie byl zainsteresowany weryfikacja tych dokumentow :)

    Rafal

  • 10. Data: 2009-02-12 21:35:18
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > targając do salonu walizkę dokumentów. Dlatego jak pomyślałem, że biorąc
    > teraz z e-shopu będę musiał kurierowi wciskać kopie regonów, nipów, wpisów

    http://web.playmobile.pl/pl/pomoc/niezbedne-dokument
    y/dokumenty-osoby-fizyczne/

    no i jasne -
    - abonenci playa pokazuja tylko dowod
    a pozostali dowod + inny dokument;
    (przy okazji dowiedzialem sie, ze wystarczy tylko jeden rachunek :)