  • 1. Data: 2009-02-11 19:34:51
    Temat: Internet w ofertach pre-paid
    Od: r...@m...com

    Witam
    Czy w którymś z prepaidów można mieć za kilkadziesiąt zł internet przez
    miesiąc z limitem powiedzmy kilka GB?

    Coś jak Bluecoonect, Orange freedom czy iPlus, ale dostępne bez podpisywania
    umowy.

  • 2. Data: 2009-02-11 19:36:10
    Temat: Re: Internet w ofertach pre-paid
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:54c3.0000038f.4993285b@newsgate.onet.pl, *Użytkownik* wrote:
> [...]
    > przez miesiąc z limitem powiedzmy kilka GB?
    >
    > Coś jak Bluecoonect, Orange freedom czy iPlus, ale dostępne bez

    W Play, jak jestes w zasiegu ichniego UMTSu

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-02-11 20:59:09
    Od: r...@m...com

    > W Play, jak jestes w zasiegu ichniego UMTSu

    szkoda, bo interesowałoby mnie by działało na prowincji...w mieście to nie ma
    problemu, zawsze sie znajdzie nawet jakiś punkt WiFi.

  • 4. Data: 2009-02-11 21:08:43
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    r...@m...com pisze:
> [...]
    > miesiąc z limitem powiedzmy kilka GB?
    >
    > Coś jak Bluecoonect, Orange freedom czy iPlus, ale dostępne bez podpisywania

    Przeciez nawet w internecie na abonament masz za te 60 zlotych
    miesiecznie 1 GB, wiec skad oczekiwania ze za kilkadziesiat zlotych
    bedzie kilka GB?

    Najtaniej teraz to wypada Heyah. 100kB kosztuje 2gr, a 100MB to 20 zl.

    --
    Nowy-Sacz Ogloszenia Drobne
    www.ogloszenia.nowy-sacz.pl

  • 5. Data: 2009-02-11 22:25:13
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    perszing pisze:

> [...]
    > bedzie kilka GB?
    >
    > Najtaniej teraz to wypada Heyah. 100kB kosztuje 2gr, a 100MB to 20 zl.

    czy heyah "pójdzie" na modemie który ma simlocka ery?

    ToMasz

  • 6. Data: 2009-02-11 22:32:03
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    ToMasz pisze:

    > czy heyah "pójdzie" na modemie który ma simlocka ery?

    Powinien w koncu to ta sama siec. Najwyzej stracisz 5 zlotych :)

    p.

  • 7. Data: 2009-02-12 10:17:59
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > Przeciez nawet w internecie na abonament masz za te 60 zlotych miesiecznie
    > 1 GB, wiec skad oczekiwania ze za kilkadziesiat zlotych bedzie kilka GB?
    >
    > Najtaniej teraz to wypada Heyah. 100kB kosztuje 2gr, a 100MB to 20 zl.

    Jeśli chodzi o taniość, to w Play'u za doładowanie 30zł (internet na karte)
    dostajesz 2GB - kilkanaście razy taniej niż zdzi-ERA.
    (Pomijam, że kolega może nie być zaintresowany Play'em z w/w powodów).

    JA

  • 8. Data: 2009-02-14 07:16:51
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gn0t1j$a06$1@news.dialog.net.pl>,
    "Jeremiasz" <a...@w...pl> wrote:

    > Jeśli chodzi o taniość, to w Play'u za doładowanie 30zł (internet na karte)
    > dostajesz 2GB - kilkanaście razy taniej niż zdzi-ERA.
    > (Pomijam, że kolega może nie być zaintresowany Play'em z w/w powodów).

    Mhm. A za doladowanie 50zl - 5GB.

    Pozdrav
    TA