  • 1. Data: 2021-06-28 14:48:58
    Temat: Podlaczenie wtyczki 2/3-bolcowej do UPS (IEC)
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Gniazdowtyczkologii c.d
    Polecicie jakieś konkretne przejściówki dla połączenia urządzeń wyposażonych w
    "zwykłe" wtyczki 2/3-bolcowe (z uziemieniem lub bez)
    do UPS z gniazdami z tyłu wyłącznie IEC?
    Tak swoją drogą zastanawia mnie, czy za UPS zadziała różnicówka?

  • 2. Data: 2021-06-28 15:49:44
    Temat: Re: Podlaczenie wtyczki 2/3-bolcowej do UPS (IEC)
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 Jun 2021 14:48:58 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

> [...]
    > do UPS z gniazdami z tyłu wyłącznie IEC?
    > Tak swoją drogą zastanawia mnie, czy za UPS zadziała różnicówka?

    Używam od wielu lat u klientów m.in. PC-SFC14M-01.
    Wada: jest to Schuko, więc nie ma bolca ochronnego.

    Wydaje mi się, że z bolcem też kupowałem, ale teraz na szybko nie mogę
    znaleźć.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2021-06-29 10:04:25
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dzięki - krótkawa trochę, wepnę takie np. cztery i z tyłu UPS (bo za krótka żeby
    wyprowadzić na bok) zrobi się tłok jak w celi we
    Wronkach.
    Jaki przekrój przewodu? Nie znalazłem przekroju w specyfikacji. Generalnie staram się
    nie kupować cieńszych, niż 3x 1,5mm2

    -----

  • 4. Data: 2021-06-29 22:25:09
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-06-29 10:04, ąćęłńóśźż wrote:
    > Dzięki - krótkawa trochę, wepnę takie np. cztery i z tyłu UPS (bo za krótka żeby
    wyprowadzić na bok) zrobi się tłok jak w celi we
    > Wronkach.

    no ale po co cztery? bierzesz byle listwę, obcinasz wtyczkę, zakładasz
    wtyczkę za trzy złote i gotowe...

    https://allegro.pl/oferta/wtyk-komputerowy-iec-c14-n
    a-przewod-prosty-8610623283

    > Jaki przekrój przewodu? Nie znalazłem przekroju w specyfikacji. Generalnie staram
    się nie kupować cieńszych, niż 3x 1,5mm2

    znowu - po co? jak dalej masz kabel 2x1 czy 2x.75 z monitora który w
    porywach pociągnie 50W