  • 1. Data: 2021-06-18 22:48:47
    Temat: Pomoc zakup laptopa
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Co sądzicie o tej serii laptopów HP:

    Laptop HP 255 G7 (3C137EA) 8 GB RAM/ 1 TB M.2 PCIe/ Windows 10 Home

    Charakterystyka jest zachęcająca:
    2550 zł.
    Ryzen 3500U
    8Gb RAM
    Dysk 1Tb (ważna pojemność)
    jest nagrywarka.
    Jest Windows

    Macie jakieś doświadczenia z tym? Psuje się?

    UWAGA przekaz komercyjny daję linka do sprzętu

    https://www.morele.net/laptop-hp-255-g7-3c137ea-8-gb
    -ram-1-tb-m-2-pcie-windows-10-home-6440722/

    gdyż muszę kupić urządzenie z przeznaczeniem dla niewiasty.

  • 2. Data: 2021-06-19 01:06:25
    Temat: Re: Pomoc zakup laptopa
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:60cd06af$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    user Smok Eustachy pisze tak:

    > Co sądzicie o tej serii laptopów HP:
    >
    > Laptop HP 255 G7 (3C137EA) 8 GB RAM/ 1 TB M.2 PCIe/ Windows 10 Home

    nie ma sterów pod w8.1 lipa ;)

    https://support.hp.com/us-en/drivers/selfservice/hp-
    255-g7-notebook-pc/24381324

    My sądzimy, że już nigdy HP nic nie kupimy ;)

    ze trzy Delle używane by kupił za tyle.

    --
    Piter

  • 3. Data: 2021-06-19 08:20:19
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 19.06.2021 o 01:06, PiteR pisze:

    > ze trzy Delle używane by kupił za tyle.

    Zaczyna sie

  • 4. Data: 2021-06-19 08:31:25
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 18 Jun 2021 22:48:47 +0200, Smok Eustachy napisał(a):

    > gdyż muszę kupić urządzenie z przeznaczeniem dla niewiasty.

    Popełniasz tradycyjny błąd a nawet dwa. Primo, nie mówisz do czego ten
    lapek będzie używany. Secundo, liczysz na to że jest tu ktoś kto ma
    kilkanaście różnych lapków od roku czy dwóch i wyrobił sobie opinię
    który dobry a który nie. Choć po prawdzie, jeśli chodzi o awaryjność to
    musiałby ich mieć kilkaset.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 5. Data: 2021-06-19 08:50:28
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jeśli już jesteś PEWNY odpowiedzi że to musi być LAPTOP i niewiasta
    będzie go nosiła a nie utwki na biurku...
    Jeśli nie będzie wkurzona strasznymi kątami widzenia i błyszczącym
    ekranem z marną rozdziałką w pionie 1080...
    Jeśli ma tak malusieńkie biurko że zmieści się tam TYLKO laptop a mała
    sprytna obudowa blaszaka z monitorem 24" IPS 1200 w pionie nie WEJDZIE...

    To kup cokolwiek. Ucz się na swoich błędach ;-)

  • 6. Data: 2021-06-19 10:27:06
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

> [...]
    > kilkanaście różnych lapków od roku czy dwóch i wyrobił sobie opinię
    > który dobry a który nie. Choć po prawdzie, jeśli chodzi o awaryjność to

    Pytanie jest tyko o awaryjnoć.
    2. Może ktos orac w serwisie/sklepie

  • 7. Data: 2021-06-19 14:41:10
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 19.06.2021 o 08:50, _Master_ pisze:
> [...]
    > sprytna obudowa blaszaka z monitorem 24" IPS 1200 w pionie nie WEJDZIE...
    >
    > To kup cokolwiek. Ucz się na swoich błędach ;-)

    Mówiłem, że spam się zacznie nędzny.

  • 8. Data: 2021-06-19 16:38:08
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Czego się spodziewałeś?

    Jeśli nie wiesz/nie potrafisz poczytać w necie ;-) czy ten jest dobry
    dla Twojego zastosowania to jest duże prawdopodobieństwo że łykasz
    marketingowy bełkot który Ci mówi
    KUP LAPTOPA KUP LAPTOPA... ;-)

    Chcemy Cię URATOWAĆ ;-)

  • 9. Data: 2021-06-19 17:44:58
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 19.06.2021 o 16:38, _Master_ pisze:
> [...]
    >
    > Jeśli nie wiesz/nie potrafisz poczytać w necie ;-) czy ten jest dobry
    > dla Twojego zastosowania to jest duże prawdopodobieństwo że łykasz

    Poufnych przecieków tajności na temat.

  • 10. Data: 2021-06-19 22:55:02
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 19/06/2021 07:20, Smok Eustachy wrote:

    > Zaczyna sie

    jak Ci sie nie podobaja porady innych, to sam sobie radz. Po co ludzie
    maja marnowac czas na twoje pytania, jak jasnie pan niezadowolony bo nie
    takich odpowiedzi oczekiwal?
    Serio, laptopa nie umiesz sam kupic kobiecie? Slabo, oj slabo.

    --
    pozdrawiam, pioruns