  • 1. Data: 2011-05-14 23:38:39
    Temat: Polacy ukradli Veyrona Grand Sport i BMW 750i
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    http://www.gtspirit.com/2011/05/14/police-chase-with
    -stolen-bugatti-veyron-grand-sport/

    No to Polska ma reklame na cały swiat.

    --
    Bugatti

  • 2. Data: 2011-05-15 09:29:22
    Temat: Re: Polacy ukradli Veyrona Grand Sport i BMW 750i
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-05-14 23:38, Bugatti pisze:

    > No to Polska ma reklame na cały swiat.

    Nieźli fachowcy :/ Podróżować przez pół Europy trzema rzucającymi się w
    oczy kradzionymi samochodami...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 3. Data: 2011-05-15 10:26:22
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-05-15 09:29, LEPEK pisze:

    > Nieźli fachowcy :/ Podróżować przez pół Europy trzema rzucającymi się w
    > oczy kradzionymi samochodami...
    >
    > Pozdr,

    Oczywiście. Takimi autami się wjeżdża do tir'a i podłącza porządny
    (taki na 30 metrów) jammer sygnału GPS/GSM. Ale widać pewnie
    się gówniarze włamali do domu właściciela wyjechali korzystając
    z zabranych kluczyków. Bez wyobraźni. To jak hakować serwery
    www korzystając z instrukcji na youtube i robić to domu z łącza
    o stałym IP. A potem się dziwią, że ich łapią.

    Na głupotę nie ma lekarstwa. No wstyd.

  • 4. Data: 2011-05-15 11:56:54
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Nie, no jasne.
    Wstyd że ich złapali.
    I na pewno przez ich własną głupotę.
    Wstyd do kwadratu.
    Mega wstyd.

    Kurwa żesz mać.

    --
    CB

  • 5. Data: 2011-05-15 12:10:00
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości:

    > Na głupotę nie ma lekarstwa. No wstyd.

    Jeszcze Bronek da im Order Odrodzenia Polski za odwagę ;-p

    --
    Bugatti

  • 6. Data: 2011-05-15 12:59:55
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-05-15 11:56, cbnet pisze:
    > Nie, no jasne.
    > Wstyd że ich złapali.
    > I na pewno przez ich własną głupotę.
    > Wstyd do kwadratu.
    > Mega wstyd.
    >
    > Kurwa żesz mać.

    No kurwa żesz mać. Właśnie. Jest takie stare przysłowie.
    "Wstyd, to kraść i dać się złapać". Co za czasy. Polacy
    to już nawet kraść nie potrafią. Wszyscy myślą, że jesteśmy
    tak wyjątkowi, w końcu mieliśmy Polaka papieża, solidarność
    obaliliśmy komunę.

    Żeby było jasne: nie popieram złodziejstwa i jak mi rąbali
    coś od auta to zawsze kupowałem nowe w ASO. Lusterka itp.
    Nie będę nakręcał koniunktury złodziejom i kupował na giełdzie
    albo na allegro.

    Ale głupota i brak wyobraźni mnie szczególnie irytuje. Jak ktoś
    ma taki sposób na życie czyli kradnie samochody, to tego się
    nie wypleni - zawsze jakiś odsetek ludzi się znajdzie co to będzie
    robić. Ale jak już coś robią, to z głową a nie z kiełbasą.

  • 7. Data: 2011-05-15 13:11:33
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2011-05-15 12:10, Bugatti pisze:

    > Jeszcze Bronek da im Order Odrodzenia Polski za odwagę ;-p

    Przecież to chłopcy Jarusia I Wiecznie Skrzywdzonego - wywodzący się z
    ze środowiska stadionowych kiboli...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 8. Data: 2011-05-15 13:11:51
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Zakładasz, że ci co ich złapali, to byli idioci.

  • 9. Data: 2011-05-15 13:16:49
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 15 May 2011 12:59:55 +0200, megrims wrote:
> [...]
    >nie wypleni - zawsze jakiś odsetek ludzi się znajdzie co to będzie
    >robić. Ale jak już coś robią, to z głową a nie z kiełbasą.

    Niestety - i ten zawod sie deprecjonuje.
    Coraz mniej fachowcow-wlamywaczy, odkad drzwi sa z dykty prosciej
    wejsc za pomoca loma.

    J.

  • 10. Data: 2011-05-15 13:41:01
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-05-15 13:11, cbnet pisze:
    > Zakładasz, że ci co ich złapali, to byli idioci.

    Wcale nie. Co nie zmienia faktu, że ci jumole
    od tego veyron'a byli wybitnie mało przewidujący.