  • 1. Data: 2009-05-11 20:08:32
    Temat: Polak potrafi :>
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    http://tinyurl.com/ojremm

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
    --
    Kawidlo GPZ 550 '82
    Tygrys '05

  • 2. Data: 2009-05-11 20:25:20
    Temat: Re: Polak potrafi :>
    Od: p...@g...com

    On 11 Maj, 22:08, Lisciasty <l...@p...pl> wrote:
    > http://tinyurl.com/ojremm

    Pomysl swietny. W sam raz np dla starszej osoby, co by mogla sobie
    smigac po polnych drogach do sasiadki po mleko i jajka. Quadow nie
    lubie, ale to sie mnie spodobalo :)

    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek "Barnaba" F.

  • 3. Data: 2009-05-12 06:36:23
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Pomysl swietny. W sam raz np dla starszej osoby, co by mogla sobie
    > smigac po polnych drogach do sasiadki po mleko i jajka. Quadow nie
    > lubie, ale to sie mnie spodobalo :)

    Mi sie tez podoba, dla osoby starszej albo niepelnosprawnej jest OK.

    Fabryczne takie rzeczy maja ceny takie, zeby przypadkiem ktos sie nie
    pomylil i nie kupil.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 4. Data: 2009-05-12 06:48:49
    Od: t...@g...com

    On 11 Maj, 22:25, p...@g...com wrote:

    > W sam raz np dla starszej osoby, co by mogla sobie
    > smigac po polnych drogach do sasiadki po mleko i jajka.

    no co ty ?!
    ...bez papierów?

  • 5. Data: 2009-05-12 06:53:30
    Od: Lama <l...@l...cc>

    Lisciasty pisze:
    > http://tinyurl.com/ojremm

    Tak próbuję się dopatrzyć, ale jakoś nie mogę - jak on ma napęd
    poprowadzony ? Czy oprócz robienia "brumm brummm" to również jeździ ?

    --
    Lama
    Puzzle poskładane !

  • 6. Data: 2009-05-12 07:00:17
    Od: l...@g...com

    On 12 Maj, 08:53, Lama <l...@l...cc> wrote:

    > Tak próbuję się dopatrzyć, ale jakoś nie mogę - jak on ma napęd
    > poprowadzony ? Czy oprócz robienia "brumm brummm" to również jeździ ?

    No ma, na lewe koło, łańcuchem od wewnątrz.

  • 7. Data: 2009-05-12 07:11:58
    Od: Lama <l...@l...cc>

    l...@g...com pisze:

    > No ma, na lewe koło, łańcuchem od wewnątrz.

    E, chyba ślepy jestem :)

    --
    Lama
    Puzzle poskładane !

  • 8. Data: 2009-05-12 09:01:12
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    http://images27.fotosik.pl/317/4b6fe6d1c561c10e.jpg bo tam jakas
    sprytna przeładnia jest jeszcze zrobiona zeby przesynąć łancuch w
    oś tylnej zębatki :)

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk