  • 1. Data: 2011-04-14 18:22:31
    Temat: Policja zabrała mi DR za łyse opony...
    Od: w_wi <s...@o...eu>

    ... i nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że wulkanizator
    któremu pokazałem te opony, pokazał mi znaczniki na nich i stwierdził,
    że opony są jeszcze zdatne do jazdy. Opony wymieniłem bo wkrótce i tak
    musiałbym to zrobić, pojechałem na przegląd a tam diagnosta mówi, że
    policji ze Słupcy (Wlkp.) zdarza się zabierać DR bez uzasadnienia, bo
    miał już takie przypadki i to nie tylko o opony chodziło.
    Tak więc jeżeli jedziecie drogą nr 92 przez Słupcę to zaopatrzcie się w
    mierniki wysokości bieżnika, miernika hałasu, luzu w układzie
    kierowniczym, siły hamowania itp bo możecie stracić DR.

  • 2. Data: 2011-04-14 22:15:38
    Temat: Re: Policja zabrała mi DR za łyse opony...
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <[moje_inicjaly]@post.pl>

    Użytkownik "w_wi" napisał

    > Tak więc jeżeli jedziecie drogą nr 92 przez Słupcę to zaopatrzcie się w
    > mierniki wysokości bieżnika, miernika hałasu, luzu w układzie
    > kierowniczym, siły hamowania itp bo możecie stracić DR.

    To może prościej zaopatrzyć się w kolorowe ksero dowodu i to im oddać - jak
    idioci, to może się nie zorientują? ;)

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 3. Data: 2011-04-15 02:20:15
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Ta, a jak sie zorientuja to grozi egzekucja za driny z psiarni i dozywocie
    za poslugiwanie sie podrabianym dowodem.

    --
    Pozdr

  • 4. Data: 2011-04-15 10:41:07
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "w_wi" <s...@o...eu> napisał w wiadomości
    > ... i nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że wulkanizator
    > któremu pokazałem te opony, pokazał mi znaczniki na nich i stwierdził, że
    > opony są jeszcze zdatne do jazdy.

    znaczniki to jedno, a prawo to co innego.
    OIDP w przepisach jest minimalna wysokość bieżnika 1,6mm. Pytanie więc
    takie - czy znacznik był wyżej czy niżej tej granicy.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 5. Data: 2011-04-15 10:47:14
    Od: BartekK <s...@N...org>

    > Użytkownik "w_wi" <s...@o...eu> napisał w wiadomości
    >
    > znaczniki to jedno, a prawo to co innego.
    > OIDP w przepisach jest minimalna wysokość bieżnika 1,6mm. Pytanie więc
    > takie - czy znacznik był wyżej czy niżej tej granicy.
    Ja się już spotkałem z upierdliwymi policjantami, którzy twierdzili że
    ten podany wymiar ma być "do znacznika" a nie "do najgłębszego miejsca w
    bieżniku". Problem wystąpił przy oponach ostro zjechanych na krawędzi, a
    na środku jeszcze całkiem dobry bieżnik był. W ostateczności i tak
    zabrali dowód rejestracyjny, ale za "modyfikacje pojazdu niezgodne z
    homologacją" = klatka bezpieczeństwa...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 6. Data: 2011-04-17 23:29:25
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 15 Apr 2011 10:41:07 +0200, Kuba (aka cita) napisał(a):

    > znaczniki to jedno, a prawo to co innego.
    > OIDP w przepisach jest minimalna wysokość bieżnika 1,6mm. Pytanie więc
    > takie - czy znacznik był wyżej czy niżej tej granicy.

    Jest, ale to dotyczy opon bez znaczników.

    --