  • 1. Data: 2009-02-26 10:20:48
    Temat: Polsat w n?
    Od: SW3 <s...@p...spamerzy-won.fm>

    Wszędzie pełno domysłów, pomysłów, podejrzeń, spekulacji a na grupie
    telewizyjnej cisza?
    Na każdym zebraniu jest taka sytuacja, że ktoś musi zacząć pierwszy, no
    więc zaczynam.

    Jak myślicie? Będzie Polsat albo TV4 na platformie n?
    Oficjalnych informacji na ten temat brak, jest tylko wiadomość o TVN-ach w
    Polsacie
    http://www.tvn24.pl/-1,1588064,0,1,tvn-w-polsacie-na
    -lata,wiadomosc.html
    Jednak podana cena dotyczy czterech kanałów tematycznych. O warunkach na
    jakich są udostępniane TVN i TVN7 nic nie ma. Czyli być może TVN i TVN7
    będą wzamian za Polsat i TV4.

    --
    SW3
    ----

  • 2. Data: 2009-02-26 10:45:51
    Temat: Re: Polsat w n?
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    SW3 pisze:
> [...]
    > Jednak podana cena dotyczy czterech kanałów tematycznych. O warunkach na
    > jakich są udostępniane TVN i TVN7 nic nie ma. Czyli być może TVN i TVN7

    Polsat to pies ogrodnika, swoich nikomu nie daje, pamiętam początki jak
    długo brandzlował się z tvp na emisje tvp1 i 2, właczali, wyłaczali...
    cyfra raz sie dogadała.
    Co do ilości tvn-ów na polsacie:

    Grupę TVN: TVN, TVN 7, TVN24, TVN Turbo, TVN Meteo, TVN Style.<<

    niczego za darmo nie oddali, a ja nie sądzę by polsat1 pojawił się
    gdziekolwiek poza ich platformą.
    Dla mnie oni są słabą tv, ale dość popularną dającą większość
    popularnych kanałów w przyzwoitej cenie, co często zastępuje tv
    naziemną. Z moich obserwacji wynika, że boją się chyba tego że po
    udostępnieniu kilku swoich kanałów stracą klientów, tak samo jak
    wykupując prawa na wyłączność transmisji meczów naszej reprezentacji
    wszyscy polecą kupić dekoder ;-)
    My na południu mamy czeską tv, u nich nie ma takich problemów :-)

    pawell

  • 3. Data: 2009-02-26 10:46:51
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl>

    SW3 pisze:
> [...]
    > Jednak podana cena dotyczy czterech kanałów tematycznych. O warunkach na
    > jakich są udostępniane TVN i TVN7 nic nie ma. Czyli być może TVN i TVN7

    Moim zdaniem nie. Byłby komunikat na ten temat.
    Chyba, że zachowano tę informację na kolejną konferencję n.
    Myślę jednak, że Polsat nie ustąpił a 130 mln złotych piechotą nie chodzi.