  • 1. Data: 2009-02-25 23:32:19
    Temat: TV "plaski" z bluetooth?
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Witam

    Czy juz sa komercyjnie i realnie w sklepach dostepne TV "plaskie" z bluetooth
    stereo? Tak by moc sluchac TV i nie przeszkadzac innym?

    To skandal, komorki dla gnojkow z podstawowki maja bluetooth a zaden TV
    kosztujacy do 10x drozej niz komorka, bluetooth nie ma.

    Smiech na sali! Tak bylo jeszcze jakis czas temu, a obecnie?

    Wlaczanie mini jack 3.5mm jest upierdliwe, mechanicznie odlacza to glosniki - i
    fajnie, ale jak czlowiek chce znow sluchac przez glosniki to trzeba isc do
    pudla i odlaczyc fizycznie kabel. O kabel mozna sie potknac, ciagnie. Wiadomo.
    Jest za to bluetooth ktory te problemy rozwiaze (doda nowy - ladowanie
    sluchawek :P) ale jest olewany cieplym moczem przez skosnookich producentow
    sprzetu. Dlaczego???

  • 2. Data: 2009-02-26 01:17:35
    Temat: Re: TV "plaski" z bluetooth?
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Wlaczanie mini jack 3.5mm jest upierdliwe, mechanicznie odlacza to
    > glosniki - i fajnie,

    W moim kolejnym trzecim telewizorze włączenie słuchawek nie odłączą
    głośników.

  • 3. Data: 2009-02-26 09:50:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości
> [...]

    > trzeba isc do pudla i odlaczyc fizycznie kabel. O kabel mozna sie potknac,

    Dziwolągów, którzy słuchają tv przes słuchawki, jest widać na tyle mało, że
    producenci tv nie zaprzątają sobie nimi głowy.
    I słusznie, bo taniej by wyszło nawet prezent dla takich w postaci
    bezprzewodowych słuchawek, niż pakowanie do wszystkich tv bluetooth.

  • 4. Data: 2009-02-26 13:41:36
    Od: "VSS" <v...@v...pl>

    ja mam PLANTRONICS PULSAR 590E i do nich miałem AP BT, jest wpięty na stałe
    w TV, głośników w TV nie uzywam, włączam wzmacniacz. jak chce słuchac tylko
    przez słuchawki, nie włączam wzmacniacza, ot cała filozofia.
    --
    VSS http://vss.pl

  • 5. Data: 2009-02-26 14:36:41
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

> [...]
    > I słusznie, bo taniej by wyszło nawet prezent dla takich w postaci
    > bezprzewodowych słuchawek, niż pakowanie do wszystkich tv bluetooth.

    ok a jaki lekarz wystawi mi papiery na dziwologa?

    Taki modul to pewnie 1 dolar zasrany, nikt nie uzywa chyba obecnie telegazety a
    jest i przykladow znajde kilka pewnie jeszcze.

  • 6. Data: 2009-02-26 15:25:38
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Thu, 26 Feb 2009 10:50:59 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

> [...]
    >I słusznie, bo taniej by wyszło nawet prezent dla takich w postaci
    >bezprzewodowych słuchawek, niż pakowanie do wszystkich tv bluetooth.

    Koszty modułu bluetooth są takie kosmiczne?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 7. Data: 2009-02-26 17:52:15
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>

> [...]

    > nowy - ladowanie sluchawek :P) ale jest olewany cieplym moczem przez
    > skosnookich producentow sprzetu. Dlaczego???

    Podłącz sobie sluchawki do EURO złącza (wyjście), tam jest sygnał
    o stałym natężeniu i niezależny od poziomu głośności
    wyjścia sluchawkowego. Ściszasz sobie TV (mute)
    a słuchawki z reguły mają własną regulację.
    Zresztąn każde sluchawki powinny byćntak podlączane
    aby poziom mocy sygnalu na wejśćiu był optymalnej
    wysokości (inaczej są zniekształcenia).
    Kabel niestety musisz sobie przerobić sam.

    Do dzisiaj żadne producent telefonów GSM nie wpadł
    na pomysł dodania wysówanej wtyczki USB do telefonu a Ty
    od prodecentów TV wymagasz takiej wyższej elektroniki ?!

    Telewizory projektuje się tak:
    Jeden geniusz wymyśla elektronikę ... reszta firm kupuje
    gotowce i nie ma pojęcia jak to w ogóle działa.
    Producenci obecnie mają straszne problemy z ergonomią
    i dodawaniem nowych funkcji. Spróbuj kupić TV LCD
    BEZ TUNERA TV ... po cholerę mi tuner TV gdy używam
    tunera SAT ?! Chętnie zapłaciłbym mniej.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 8. Data: 2009-02-26 19:19:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciej Bojko" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Koszty modułu bluetooth są takie kosmiczne?

    Skala jest dość duża.

  • 9. Data: 2009-02-26 19:28:53
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    > Skala jest dość duża.

    A bez metafor? :)

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 10. Data: 2009-02-26 20:39:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wiewior" <j...@t...cy> napisał w wiadomości

    > A bez metafor? :)

    Kilka dolarów * ilość wyprodukowanych sztuk>1 słuchawki na kilka tysięcy
    sprzedanych sztuk