  • 1. Data: 2011-07-13 15:31:38
    Temat: Polsat ze Śremu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Czy tylko u mnie nastąpiło dziś nagłe i znaczne pogorszenie jakości tego
    kanału, czy coś emitel namieszał w nadajniku?

  • 2. Data: 2011-07-14 12:49:28
    Temat: Re: Polsat ze Śremu
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:ivkdoq$4uq$...@n...onet.pl,
    Cavallino <c...@k...pl> nastukał:
    > Czy tylko u mnie nastąpiło dziś nagłe i znaczne pogorszenie jakości
    > tego kanału, czy coś emitel namieszał w nadajniku?

    a co ma emitel grzebać w nadajniku ?

    --
    VSS

  • 3. Data: 2011-07-14 12:54:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "VSS" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    >W wiadomości:ivkdoq$4uq$...@n...onet.pl,
    > Cavallino <c...@k...pl> nastukał:
    >
    > a co ma emitel grzebać w nadajniku ?

    Ktoś grzebał, wieczorem już było w porządku.
    Jako że wczorajszy dzień to był też początek nadawania dvb-t z innych
    nadajników, to coś im się mogło przypadkowo wyłączyć.
    I pewnie tak było, skoro trwało tylko kilka godzin.

  • 4. Data: 2011-07-14 21:02:08
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:ivmouc$864$...@n...onet.pl,
    Cavallino <c...@k...pl> nastukał:
> [...]
    > nadajników, to coś im się mogło przypadkowo wyłączyć.
    > I pewnie tak było, skoro trwało tylko kilka godzin.

    ale co ? jak wyglądało pogorszenie jakości ? bitrate spadł ? kolory
    wyblakły? blur sie większy zrobił ?

    --
    VSS

  • 5. Data: 2011-07-14 21:20:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > ale co ? jak wyglądało pogorszenie jakości ? bitrate spadł ? kolory
    > wyblakły? blur sie większy zrobił ?

    Zakłócenia, dropy, obraz uciekał i wyginał się na wszystkie strony.
    Wyglądał gorzej niż tvn, na którego nie mam nawet ustawionej anteny, a łapię
    go tylko z odbicia.
    Ewidetnie za słaby sygnał był.
    Może jakiś wzmacniacz im się wyłączył, bo reszta programów chodziła.